شناسهٔ خبر: 76531 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انتقاد روحانی از برخی منتقدان/ دشمن را عقب رانده‌ایم

شورای اداری گلستان رئیس جمهور با ابراز گلایه از برخی 'نقدهای غیر دلسوزانه' عده ای به تیم مذاکره کننده کشور گفت: دولت هیچ گله ای از نقدها بالاخص نقدهای دلسوزانه ندارد.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان گلستان ا ابراز امیدواری برای رسیدن به توافق جامع هسته ای با کشورهای ۵ + ۱ و گشایش بیشتر در رفع مشکلات اقتصادی کشور افزود: اگر شرایط مقداری گشایش پیدا کند و سربازان خط مقدم ما در زمینه دیپلماسی بتوانند پیروزی های جدیدی به دست آورند، بدون شک شرایط کشورمان بسیار تفاوت خواهد کرد.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه در برابر فشارها تسلیم نمی شویم و به کمک هم به پیش خواهیم رفت، افزود: تحریم ظلم بزرگی است که توسط قدرتهای بزرگ به ناروا بر کشور ما تحمیل شده است و باید برداشته شود.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: تیم دیپلماسی کشور تاکنون قدم های خوبی در مذاکرات برداشته و دشمن را به عقب رانده است و انشاء الله در این صحنه به پیروزی خواهیم رسید.

انتقاد روحانی از برخی منتقدان

رییس جمهوری با ابراز گلایه از برخی 'نقدهای غیر دلسوزانه' عده ای به تیم مذاکره کننده کشور گفت: دولت هیچ گله ای از نقدها بالاخص نقدهای دلسوزانه ندارد.

وی با بیان اینکه نقدهای غیر دلسوزانه حتی در زمان جنگ نیز وجود داشت، افزود: در دوران جنگ و با وجود اینکه عملیات بزرگی چون 'فاو' و 'والفجر ۸ ' انجام می شد باز عده ای از این عملیات انتقاد می کردند.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به کاهش قیمت نفت گفت: با اینکه قیمت نفت درمقایسه با سال گذشته از بالای یکصد دلار به کمتر از ۷۰ دلار رسیده و کشور در شرایط تحریم است، باز هم توان اداره کشور را داریم.

نظر شما