شناسهٔ خبر: 76521 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نعمت زاده هفته آینده به بهارستان می رود

نعمت زاده و نوبخت وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آینده برای پاسخ به سوالات «ناصر موسوی لارگانی» و «زهره طبیب زاده »نمایندگان فلاورجان و تهران در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح اصلاح ماده(۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی (اعاده شده از شورای محترم نگهبان)، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح جامع حدنگار(کاداستر) (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) را بررسی می کنند.

خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن، طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکتهای تعاونی روستایی(اعاده شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام) و طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه هارا در دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده همچنین طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را بررسی می کنند.

نمایندگاه همچنین هفته آینده بررسی لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی، طرح حمایت از صنعت برق کشور و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را در دستور بررسی دارند.

همچنین قرار است در جلسات هفته آینده خانه ملت، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی (عملکرد شرکت کارگزاری سهام عدالت) و ۲. گزارش کمیسیون ویژه در مورد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی در خصوص نحوه اجرای آنها قرائت شود.

نظر شما