شناسهٔ خبر: 76401 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه آغاز به کار رسمی حزب ندای ایرانیان

ندای ایرانیان حزب ندای ایرانیان با صدور اطلاعیه ای آورده است: اصلاحاتی که ما در پی آنیم تباری تاريخي دارد كه نه مي توان آن را محدود كرد و نه آن را ناديده گرفت

به گزارش نماینده، کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان ضمن انتشاراطلاعیه ای، آغاز به کار رسمی این حزب را اعلام کرد.

متن اطلاعیه هیات موسس در ذیل آمده است:

به نام ایزد منان

خداوند را شاکریم که همفکری و تلاش جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی به نتیجه رسید و اکنون در آستانه دوازدهم آذرماه، روز تاریخی و با شکوه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آغاز فعالیت رسمی حزب ندای ایرانیان را اعلام  می کنیم. حزب ندای ایرانیان ثمره فضای جدیدی است که به یمن حماسه مردم در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ایجاد شده و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز، تحقق جامعه مدني، حرمت نهادن به آزادي و استقلال کشور را در افق دید خود قرار داده است. از نخست گفتيم و باور داشته و داريم که نشاط سياسي متضمن جامعه اي پويا است که تحقق آن، آرمان واقعي همه مصلحان بوده و هست؛ اصلاحاتی که ما در پی آنیم تباری تاريخي دارد كه نه مي توان آن را محدود كرد و نه آن را ناديده گرفت.

موسسان حزب قصد دارند با یاری خداوند متعال و با بهره گیری از تجربیاتی که در پرتو حرکت اصلاحی مردم ایران کسب کرده اند تشکیلاتی را پایه گذاری کنند، که گفتن، شنیدن، اجماع سازی و تعامل از دریچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلی باشند برای خدمت شایستگان به مردم.

اكنون ندا در آغاز راه است و در این راه، تامين منافع ملي و رفع آثار توسعه نيافتگي در همه ابعاد جامعه از جمله دغدغه هاي كار جمعي ماست. ما به جد معتقديم نيل به آرمان هاي اصلي حزب كه همانا تحقق عدالت، آزادي و مردم سالاري در كشور عزيزمان است جز با مشاركت و خرد جمعي همه دلسوزان و همفکري همه معتقدان به توسعه همه جانبه كشور محقق نخواهد شد. در اين راه پرفراز و نشيب و سير ناهموار سياست ورزي، دست همه آزاديخواهان و كساني كه با نقد منصفانه باعث تقویت ندای ایرانیان شدند به گرمي ميفشاريم و معتقديم همكاري و همفكري برای قوام و غناي جامعه مدني، حياتي ترين موضوع امروز اصلاحات و كشور است.

امیدواریم با یاری خداوند، حمایت شما مردم عزیز و دعای خیر دلسوزان و دوستداران این آب و خاک، حزب ندای ایرانیان بتواند در راه رشد و اعتلای ایران اسلامی و بهبود وضعیت مردم و توسعه کشور گام بردارد.

هیات موسسین حزب ندای ایرانیان

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ ۰۰:۵۶محسن 0 0

    بآ سلام به کلیه دوستان جبهه اصلاحات  امیدوارم بتوانیم در عرصه سازندگی کشور به موقع و بجا حضور یابیم 
                                

نظر شما