شناسهٔ خبر: 76182 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیت الله موحدی کرمانی:

مسوولان شعار ندهند، در عمل ثابت کنند که پیرو رهبری هستند

موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران گفت: مسوولان بخش های حاکمیتی و اجرایی کشور شعار ندهند، در عمل ثابت کنند که پیرو ولایت و دنبال روی فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش نماینده  به نقل از ایرنا، آیت الله 'محمد علی موحدی کرمانی' یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن که در مجتمع فرهنگی ولی عصر مشهد برگزار شد، افزود: اگر مسوولان از روحیه بسیجی شهدا و رهبر معظم انقلاب الگو بگیرند این نظام هر روز در نزد جهان عزیزتر می شود.

وی بیان کرد: مسوولان باید پیرو آرمان های امام راحل باشند و از سبک زندگی و رفتار و افکار ایشان الگو بگیرند و آنها را در امور زندگی و جایگاه مدیریتی خود بکار گیرند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری هنوز فتنه سال ۸۸ را فراموش نکرده اند و دائما نسبت به تکرار مجدد آن هشدار می دهند که این هشدار باید در وهله نخست مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: جنگ امروز ایران با غرب، جنگ فرهنگی است و مسوولان نباید نسبت به آنچه از غرب به داخل کشور می آید بی تفاوت باشند بلکه باید از گسترش آن جلوگیری کنند.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار کرد: نظام و ملت مدیون خون شهدای فداکار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است زیرا بدون شهدا عزت و سربلندی امروز ایران به دست نمی آمد و ملت نمی توانست بر رژیم ستمشاهی فائق آید.

وی بیان کرد: تنها روحیه بسیجی رزمندگان نظام مقدس اسلامی باعث شد که دشمن تا دندان مسلح و قدرتمند نتواند بر کشور مسلط شود لذا برای تقویت نظام در برابر جنگ نرم نیز باید این روحیه بسیجی در بین جوانان حفظ و تقویت شود.

وی گفت: مسوولان با داشتن روحیه بسیجی می توانند قدرت ایران را حفظ کنند و بر تمام مشکلات فائق آیند لذا باید با برنامه ریزی دقیق بسیجیان بیشتری در جامعه ترتیب کرد زیرا تنها با روحیه بسیجی می توان نظام مقدس جمهوری اسلامی را استحکام بخشید.

امام جمعه موقت تهران یادآورشد: مردم ایران اسلامی وفاداری و فداکاری خود را در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند و در این برهه از زمان نوبت مسوولان است که برای حفظ و تقویت نظام جان فدایی کنند.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که با هدایت امام راحل متولد شد روز به روز هجمه های غرب بر آن بیشتر می شود اما اگر ملت روحیه بسیجی داشته باشند استکبار با هر قدرتی نمی تواند این نظام را از بین ببرد.

وی افزود: اکنون اوضاع منطقه خاورمیانه به گونه ای رقم خورده که آمریکا با تمام قدرتش و تشکیل ائتلاف قادر به سرکوبی گروه تروریستی داعش نیست و آشکارا یاری ایران را طلب می کند و این همان قدرتی است که ملت ما با پیروی از دین اسلام و الگوگیری از ائمه اطهار (ع) به دست آورده اند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی درجامعه گفت: اگرشهدا و بسیجیان نبودند، ایران لقمه ای برای آمریکا و صدام می شد و دیگر عزت، شرف و انسان صالح برای این ملت باقی نمی ماند.

نظر شما