شناسهٔ خبر: 75954 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پخش «صدای کشاورز» از شبکه «بازار»

کشاورزی شبکه تلویزیونی «بازار» در قالب میان برنامه‌ای با عنوان «صدای کشاورز» نظرات، پیشنهادها و انتقادات کشاورزان را پخش می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، باتوجه به اینکه بخش ویژه کشاورزی با مساعدت وزارت جهاد کشاروزی در شبکه تلویزیونی بازار راه اندازی شده و در این بخش ویژه، فعالیت‌های حوزه  پر دامنه کشاورزی در قاب تلویزیون قرار می‌گیرد بخش ویژه کشاورزی با استقبال شایان توجه مخاطبان مخصوصا کشاورزان پرتلاش کشورمان مواجه شده است.

به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای کشاورزان و علاقه‌مندان به حوزه کشاورزی در جای جای میهن عزیزمان، به زودی میان برنامه‌ای ۳ دقیقه‌ای با عنوان «صدای کشاورز» پخش خواهد شد.

«صدای کشاورز» کار جدید شبکه بازار است که توسط روابط عمومی این شبکه با همکاری واحد پخش آماده سازی و در در لابلای برنامه مجله کشاورزی پخش می‌شود.

بنابراین گزارش، برنامه مجله کشاورزی هر روز به غیراز روزهای جمعه ساعت ۱۹تا۲۰:۴۰ به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت۷تا۹:۱۰ از شبکه بازار پخش می‌شود.

روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای ۴۴۹۶۶۱۰۰-۰۲۱ وسامانه پیامک ۱۰۰۰۰۱۰ آماده دریافت نظر ها و دیدگاه های کشاورزان در رابطه با برنامه های کشاورزی  این شبکه است.

 

نظر شما