شناسهٔ خبر: 75657 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آصفری: جعل امضای فعالان اصلاح‌طلب توسط خاتمی یک عمل مجرمانه است

جعل امضای اصلاح‌طلبان توسط خاتمی؟ +عکس

سران فتنه علی رغم تکذیب عباس عبدی، محمدعلی نجفی و محمد فرهادی بر جعلی بودن نامه محمد خاتمی در دوران فتنه خطاب به مراجع تقلید، این نامه همچنان در آرشیو سایت محمد خاتمی وجود دارد.

به گزارش نماینده پس از آنکه رئیس جمهور نامه معرفی محمد فرهادی را برای رأی اعتماد نمایندگان مجلس به علی لاریجانی رئیس مجلس داد، خبری از امضای محمد فرهادی زیر نامه محمدخاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی از سران فتنه سال ۸۸ در رسانه‌ها منتشر شد که واکنش‌های متفاوتی به این نامه صورت گرفت و با انتشار این خبر عباس عبدی، محمد فرهادی و محمد علی نجفی امضای نامه محمد خاتمی را که با عنوان "نظام در خطر اشاعه بیدادگری" تکذیب کردند، در حالیکه این نامه همچنان در آرشیو سایت محمد خاتمی وجود دارد و اسامی سه نفر نامبرده نیز به عنوان امضاکنندگان نامه وجود دارد.

محمد فرهادی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس بار دیگر امضای نامه خاتمی را تکذیب کرد و گفت: بنده هیچ نامه‌ای را امضا نکرده‌ام که مجددا به صراحت می‌گویم، اما اینکه اسم بنده هست یا نیست، نمی‌دانم موضوع چه بوده است.

همچنین محمدحسن آصفری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص جعل امضای چند تن از شخصیت‌های اصلاح‌طلب در نامه سران فتنه در سال ۸۸، گفت: این کسانی که می‌آیند و از عنوان افراد به دروغ نام می‌برند و  سوء استفاده می‌کنند، عملی مجرمانه انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: باید گفت بعضی از نامه‌ها بدون هماهنگی آنها انجام شده و عین  جعل و سوء استفاده است. این افراد برای رسیدن به اهداف و مقاصد سیاسی خودشان دست به این اقدامات زده‌اند.

آصفری خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است افرادی که نام‌شان به دروغ آمده باید پیگیر این قضیه باشند.

وی افزود: نام این افراد در پای نامه‌هایی آمده که علیه انقلاب و نظام اسلامی تنظیم شده است. نامه‌هایی که در خلاف منافع ملی و ایجاد اختلاف در کشور است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این عمل مجرمانه هم یک جرم خصوصی است و هم یک جرم عمومی، زیرا زیان و ضرر بسیاری به امنیت ملی کشور وارد شده و افکارعمومی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

آصفری در پایان گفت: موضوع جعل نامه تنها محدود به این نامه نیست. بسیاری از نامه و بیانیه‌های سال ۸۸ به دروغ و به نیت فریب توسط افراد بی‌اطلاع حمایت و امضا شده که به مرور زمان ادعای‌های پوچ و دروغین این افراد مشخص می‌شود.

نظر شما