شناسهٔ خبر: 74998 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیت الله موحدی کرمانی:

توصیه به وحدت اصولگرایان مصداق امر به معروف است

موحدی کرمانی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: یکی از مصادیق امر به معروف در زمان ما توصیه به وحدت اصولگرایان است.

به گزارش نماینده، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موتلفه اسلامی علاوه بر ثبات قدم خود، محور جمع عظیمی از ثابت قدم های در انقلاب است، گفت: حزب موتلفه اسلامی مجموعه ای است که در هر مقطعی در انقلاب، دین خدا را یاری کرده است و خداوند گذشتگان از این جمع همچون مرحوم عسگر اولادی و پرورش را رحمت کند.

وی تصریح کرد: ما در موتلفه اسلامی ذره ای ضعف سراغ نداریم.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: کسانی این تشکیلات را به وجود آوردند که در جامعه روحانیت و حزب جمهوری نیز موثر بودند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: آنهایی که دلسوز انقلاب و مومن به انقلاب بوده و معتقد به ولایت هستند، یکی باشند و با یک دست به سر دشمن کوبید.

وی با تاکید بر اینکه با هم بودن و متحد بودن مساله مهمی است خاطر نشان کرد: اگر مروری به آیات قرآن داشته باشیم یکی از قصص قران داستان گوساله پرستی بنی اسرائیل است که بعد از ان همه زحمتی که موسی و هارون کشیدند و دشمنان این قوم را نابود کردند باز با فتنه ای گوساله پرست شدند و این مساله نشان می دهد فتنه خیلی خطر ناک است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به فتنه ۸۸ اشاره کرده اند و این بی دلیل نیست متاسفانه   برخی که برای کشور فداکاری کردند و در دوران پیروزی انقلاب و پیروی از امام حضور داشتند در فتنه به حرف آمریکایی ها گوش کردند و اقتدار و امنیت ملی را به خطر انداختند.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: حفظ وحدت و یکپارچگی بسیار مهم است، باید کسانی که ولایت را قبول دارند با هم متحد شوند.

وی خاطر نشان کرد: در کشور چندین گروه هستند که عنوان اصولگرایی دارند. آنها باید با هم یکی شوند. هر شخص و گروهی که خود را اصولگرا می داند ومنشور ۱۲ گانه را قبول دارد تنها یک راه دارند و آن اینکه در انتخابات آینده یک لیست دهند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز افزود: چند لیست شدن در انتخابات آینده از سوی اصولگرایان به نفع رقیب تمام می شود.

آیت الله موحدی کرمانی تاکید کرد: در موضوعات مختلف در فقه هم داریم که باید اهم و مهم را تشخیص داد. نباید به هیچ عنوان گذاشت وحدت شکسته شود. اختلافی اگر هست باید حل شود و اصل مهم وحدت همه اصولگرایان است.

وی ادامه داد: وحدت اصولگرایان باعث می شود برای کشور خطری پیش نیاید و سرنوشت کشور درست رقم بخورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مصادیق امر به معروف در زمان ما توصیه به وحدت اصولگرایان است.

نظر شما