شناسهٔ خبر: 74636 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عضو هیات رئیسه مجلس:

دو راهکار دولت برای حل مشکل پایان مهلت سرپرستی وزارت علوم/ فرهادی رای اعتماد می‌آورد

محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم در چهارشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: فرهادی از نیروهای متدین و خوش سابقه نظام است و به نظر می‌رسد بتواند هفته آینده رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

به گزارش نماینده، محمد دهقان در گفتگو بامهر، اظهار داشت: جلسه رای اعتماد به محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم روز چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، براساس آیین نامه از زمان معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس، وزیر فرصت دارد تا یک هفته سوابق و برنامه‌های خود را به استحضار نمایندگان برساند.

نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت سرپرستی نجفی رو به پایان است دولت ۲ راهکار برای حل این مشکل دارد؛ اول اینکه برای ادامه سرپرستی نجفی از مقام معظم رهبری مجوز بگیرد و دوم اینکه در فرصتی که از پایان سرپرستی تا رای اعتماد وجود دارد سرپرست نامه‌ای را امضا نکند و معاونان کارها را پیگیری کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس درخصوص سوابق اجرایی و سیاسی فرهادی گفت: فرهادی از نیروهای متدین و خوش سابقه نظام است و زمینه رای اعتماد به وی در مجلس خوب است.

وی تصریح کرد: امروز نمایندگان به محض اعلام وصول نامه معرفی فرهادی رضایت خود را از معرفی ایشان اعلام کردند و به نظر می‌رسد که ایشان بتواند هفته آینده رای اعتماد نمایندگان برای حضور در وزارت علوم را کسب کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۸-۳۰ ۰۱:۴۰امیر 0 0

    دراین شرایط کشورنیازبه آرامش و وحدت داردامااین دلیل نمیشودکه امضای فرهادی بر نامه سران فتنه که خطاب به مراج عظام تقلیددرخصوص نوع برخوردباعوامل سال88نوشته شده است رافراموش کرد"همین امثال فرهادی هابودندکه آتیش فتنه راگستراندند"مگردرهمین نامه نبودکه آقایان رفتارنظام باآشوبگران رابا دوران ستمشاهی مقایسه کردند"مگرشمانمایندگان محترم مجلس نبودیدکه درجلسات اخیررای اعتماد فتنه 88راخط قرمزدانستیدپس چرابه یکباره تغییرموضع میدهید"اجازه ندهیدپای فتنه گران به دانشگاههابازشود که این موضوع راه رابرای اقدامات دیگرشان مهیامیسازد"انشا...نمایندگان محترم که همواره مدافع ارزشهابوده اند دراین زمینه همه جوانب رابسنجندوتصمیمی بگیرندکه فرداروزی پشیمان نشوند.
                                

نظر شما