شناسهٔ خبر: 74226 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کامران در نطق میان‌دستور مجلس:

هنوز دستگاه‌ها به صورت کیلویی در سفرهای خارجی حضور دارند

کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز دستگاه‌ها به صورت کیلویی به سفرهای خارجی می‌روند و تحت عناوین مختلف حق ماموریت‌هایی در حد روزی ۵۴۰ هزار تومان می‌گیرند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حسن کامران دستجردی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۵ آبان ماه ۹۳) گفت: بنده دهمین جلسه‌ای است که بر سفرهای خارجی نظارت دارم و هنوز دستگاه‌های مختلف به صورت کیلویی به سفرهای خارجی می‌آیند و هنوز دستگاه‌هایی که به صورت کارگاه یکی به نام آموزش، یکی به نام سمینار، یکی به نام کنگره روزی ۵۴۰ هزار تومان حق ماموریت دریافت می‌کنند.

وی افزود: یک سرباز در مرز در عرض چند ماه چه مقدار حق ماموریت می‌گیرد، این حق ماموریت‌ها را با هم مقایسه کنید ما به گونه‌ای رفتار می‌کنیم که انگار همه چیز گل و بلبل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نفت که یک میلیون بیشتر نمی‌فروشیم قیمت آن هم که کم شده، فرهنگ ایثار و شهادت بر ضد فرهنگ اشرافی‌گری و ضد فرهنگ فامیل‌گرایی است.

کامران خاطرنشان کرد: در کنار باجناق‌ها، برادر‌ها، پسرخاله‌ها و پسر‌دایی‌ها یک فرزند شهید هم به کار گرفته شود. چهره‌های ماندگار و نخبه در کشور زیاد هستند. این نخبگان هستند که می‌توانند کشور را اداره کنند.

وی افزود: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور ساری و جاری کنیم و هر وزارتخانه‌ای ۲۰ درصد از سهم دارد تا در بخش فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما