شناسهٔ خبر: 74021 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حدادعادل در حاشیه بازدید از غرفه نماینده :

نظر عموم نمایندگان اینست که آموزش عالی بدست فعالان فتنه ۸۸ نیفتد

حداد

غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان فارسی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال که "ارزیابی تان از وزیر پیشنهادی علوم چیست و آیا در روز رای اعتماد مجلس مانند قبل حساسیت اش را در خط قرمزهای نظام خواهد داشت یا خیر"، اظهار داشت: متأسفم از اینکه کار تعیین تکلیف وزارت علوم اینقدر به درازا کشیده و من به عنوان یک دانشگاهی علاقمندم که این وزارتخانه هرچه زودتر از نظر تعیین وزیر، کارش قطعی شود.

وی ادامه داد: تصور می کنم برای آقای رئیس جهور راه آسانی وجود دارد که مسئله را حل کند و ما تعجب می کنیم که چرا ایشان بجای انتخاب راه آسان، راه سخت را انتخاب می کنند، نظر عموم نمایندگان اینست که آموزش عالی بدست کسانیکه در فتنه ۸۸ فعال و موثر بوده اند، نیفتد.

حدادعادل عنوان داشت: مجلس پافشاری روی این اصل را نوعی تقویت مشی اعتدال می داند که آقای رئیس جمهور انتخاب کرده اند، یعنی اگر دانشگاه ها میدان افراط گری اصحاب فتنه شود اعتدالی که آقای روحانی در پی آن است، محقق نخواهد شد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: پیام مجلس روشن است و تصور می کنم برای آقای رئیس جمهور انتخاب فردی که بتواند منظور مجلس را تامین کند، کار آسانی است ولی این کار آسان را آقای رئیس جمهور انجام نداده اند و کار سخت را در پیش گرفته اند حالا ببینیم که سه شنبه چه خواهدشد.

نظر شما