شناسهٔ خبر: 73919 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی

امیدواریم شکت کنندگان در سمینارها درک کنند نفت نجات بخش زندگی مردم و اقتصاد ایران نیست

نفت/1 نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم روزی برای کسانی که در کشور اهل شرکت در همایش ها و سمینارهای زیادی هستند و کمتر اهل تصمیم گیری اند، روشن شود که نفت نجات بخش زندگی مردم و اقتصاد ایران نیست.

محسن صرامی فروشانی، عضوکمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: هنوز سازو کار بررسی نهایی بودجه در مجلس چیده نشده و مطمئنا روند بررسی بودجه در مجلس با یکی دوسال کار و عملیاتی کردن اصلاح نمی شود زیرا روند رسیدگی به آن فوق العاده سنتی است.

وی ادامه داد: تا ردیف ها و احکام را تغییر دهند و افکار را با خود همراه کنند، حداقل دو سال طول می کشدوامسال هیچ امیدی برای آن نیست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به کم شدن قیمت نفت و تاثیر آن در بودجه امسال اشاره کرد و افزود:  مطمئنا پایه ای رابرای قیمت نفت قرار می دهند اما قیمت زیر۷۰-۸۰دلار است. امیدواریم روزی برای کسانی که در کشور اهل شرکت در همایش ها و سمینارهای زیادی هستند و کمتر اهل تصمیم گیری اند، روشن شود که نفت نجات بخش زندگی مردم و اقتصاد ایران نیست.

صرامی فروشان تصریح کرد: سرمایه گذاری روی ابعاد گمرکی، گردشگری، صادرات و واردات، توریسم سلامت می تواند برای ماجذب بودجه داشته باشد. بدترین مجرای تامین اقتصاد کشور نفت و مالیات است که هر دو زندگی اقتصادی مردم را فلج کرده اند و کار تولید و صادرات را با چالش روبرو کرده است وهیچکسی به فکر رفع این چالش نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی بودجه ما وابسته به نفت است ما نمی توانیم روند بررسی اصلاح بودجه را مثبت ببینیم،

 

 

 

نظر شما