شناسهٔ خبر: 73899 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

امیری در حاشیه بازدید از غرفه نماینده:

جامعه مدرسین فعالیت حزبی ندارد / درمورد "ندا" منتظر پاسخ استعلام دستگاه های نظارتی هستیم

احزاب سخنگوی وزارت کشور گفت: ندا از طریق درگاه درخواست داده اند و مدیرکل سیاسی وزارت کشور هم بررسی کرد و پرونده این تشکل در حال تکمیل است از این منتظر پاسخ استعلام از دستگاه های نظارتی هستیم.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور امروز با حضور در غرفه نماینده در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در خصوص انتصاب معاون سیاسی وزیر کشور، گفت: تعیین معاونت ها برعهده آقای وزیر کشور است به همین جهت این سوال را باید از وی بپرسید.

وی درباره اینکه هم اکنون معاون سیاسی وزارت کشور چگونه اداره می شود، اظهارداشت: بعضی از کارها توسط وزیر کشور انجام می شود و بخشی را هم بنده انجام می دهم.

سخنگوی وزارت کشور همچنین درخصوص صدور مجوز کمیسیون ماده ده احزاب به ندا، پاسخ داد: ندا از طریق درگاه درخواست داده اند و مدیرکل سیاسی وزارت کشور هم بررسی کرد و پرونده این تشکل در حال تکمیل است از این منتظر پاسخ استعلام از دستگاه های نظارتی هستیم.

امیری درباره اینکه مجوز ندا چه زمانی صادر خواهد شد، گفت: زمان دقیق مشخص نیست هروقت پاسخ استعلام بیاید در دستور کار کمیسیون ماده ده احزاب قرار می گیرد.

وی همچنین درپاسخ به این پرسش که آیا جامعتین هم نیاز به مجوز از سوی کمیسیون ماده ده اخزاب دارند، تاکید کرد: نمی توانم مصداقی بحث کنم، کلی می توانم بگویم هر تشکلی که بخواهد فعالیت حزبی، سیاسی داشته باشد باید مجوز دریافت کند، جامعه مدرسین فعالیت حزبی نمی کند از این جهت درخواست مجوز نکرده است.

 

نظرات مخاطبان 1 1

  • ۱۳۹۳-۰۸-۲۳ ۱۴:۴۶عبداله حسنی سنقری..ازقزوین 0 0

    برادر بزرگوارحاج اقا امیری...هرروز برایتان دعا میکنم...ازخداوند میخواهم همیشه سلامت باشید...امام زمان..عج..پشت وپناهتان باشد...امین
                                

نظر شما