شناسهٔ خبر: 73798 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وظیفه مطبوعات به چالش کشیدن سیاه‌نمایی است/ معرفی چند چهره جدید به سینما در فیلم «جت»

توحیدپرست داوود توحیدپرست گفت: با فیلم سینمایی «جت» علاوه بر عوامل حرفه‌ای چند چهره جدید سینمایی را به سینمای ایران معرفی خواهیم کرد.

به گزارش نماینده داود توحید‌پرست کارگردان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با فارس، به بیان نظرات خود در زمینه سینمای اجتماعی و سیاه‌نمایی در برخی آثار پرداخت و گفت:‌من معتقد به سیاه‌نمایی هستم اما به قصد سفید کردن و زدودن سیاهی‌ها چرا که این موضوع در تفکر من و مذهب ما جایگاه مهمی دارد که قصد آدم‌ها از بیان مشکلات چیست.

وی افزود: وظیفه بچه مسلمانان این است که سیاه‌نمایی را نشان دهند و زدودن سیاهی‌ها و سفیدی آن را به گوش مسئولین برسانند تا مشکلات حل شود.

کارگردان پری قناری بود،‌گفت: خدا به چه دلیل مشکلات ریز و درشت را در قرآن بیان می‌کند. به این دلیل است که جامعه اصلاح شود.

وی با اشاره به نقش مطبوعات در سینما گفت: وظیفه مطبوعات ما این است که سیاه‌نمایی را به چالش بکشد  اگر رسانه‌ای مترقی و پیشرو داشته باشیم قطعا سیاهی‌های جامعه ما حل می‌شود.

توحید‌پرست تاکید کرد: واژه سیاه‌نمایی را دو جریان اختراع کردند یکی مارکسیست‌ها و دیگری کمونیست‌ها بودند که به قصد آسیب زدن به انقلاب اسلامی ما این واژه را به راه انداختند.

وی در پایان از جدیدترین پروژه سینمایی خود تحت عنوان جت خبر داد و گفت: فیلم جت در حال حاضر در مرحله پیش تولید فشرده قرار دارد و به زودی تولید آن را آغاز خواهیم کرد و در کنار عوامل حرفه‌ای این تیم از چهره‌های جدید استفاده می‌کنیم و چندین چهره جدید را به عرصه سینما معرفی خواهیم کرد.ن

 

نظر شما