شناسهٔ خبر: 73777 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حبیبی با حضور در غرفه نماینده:

بادامچیان مسئول انتخابات حزب موتلفه در انتخابات مجلس است/ خط قرمز مجلس در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی فتنه است

نبی حبیبی "در دوره های گذشته مسئول انتخابات موتلفه آقای بادامچیان بود و در انتخابات مجلس آینده هم باز وی این مسئولیت را برعهده دارد".

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز با حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی "نماینده" در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی با اشاره به معرفی احمدی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس، گفت: در مورد وزیر پیشنهادی جدیداطلاع چندانی ندارم اما قاعده کار ما در موتلفه براین مبنا است که وقتی وزیری معرفی می شود اگر از قبل شناسایی داشته باشیم از همان سوابق و اطلاعات قبلی استفاده می کنیم. اما از وزیر پیشنهادی جدید اطلاعات چندانی نداریم.

وی افزود: موتلفه به سرعت اطلاعات لازم را تا قبل از جلسه رای اعتماد کسب خواهد کرد و براساس آن تشخیص و تصمیم گیری می کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره اینکه آیا مجلس به وزیر پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد یا نه؟ اظهارداشت: مجلس در رای دادن به وزرای پیشنهادی کاملا با محاسبات دقیق عمل خواهد کرد و فتنه هم قطعا خط قرمز مجلس و موتلفه اسلامی است اما الان به هیچ وجه حق ندارم پیش بینی کنتم مجلس رای اعتماد خواهد داد یا نه، طبیعتا کسانی که تا به امروز اسم وزیر پیشنهادی را هم نمی دانستند وقتی با این معرفی مواجه شدند به کسب اطلاعات می پردازند و تصمیم می گیرند.

حبیبی ادامه داد: ما در موتلفه اسلامی از امروز دنبال کسب اطلاعات خواهیم رفت، به نتیجه مثبت برسیم به صراحت اعلام می کنیم و به نتیجه منفی هم دست یابیم باز مثل دو واقعه گذشته به صراحت اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین درپاسخ به این پرسش که آیا حزب موتلفه اسلامی با کمیته انتخابات جامعه روحانیت دیداری داشته است؟ گفت: تا به حال با این کمیته دیداری انجام ندادیم.

دبیرکل حزب موتلفه درخصوص فعالیت های انتخاباتی حزب متبوعش نیز توضیح داد: ما کارهای انتخاباتی در مقدمات را از اواخر سال گذشته شروع کردیم و صبر نمی کنیم تا نزدیک انتخابات شود، در دوره های گذشته مسئول انتخابات موتلفه آقای بادامچیان بود و در انتخابات مجلس آینده هم باز وی این مسئولیت را برعهده دارد.

 

 

نظر شما