شناسهٔ خبر: 73718 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

شهریاری در نطق میان دستور:

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای خطوط قرمز را رعایت کنند

شهریاری/1 نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات، منافع ملی را حفظ و خطوط قرمز را رعایت کنند، چراکه نمایندگان به کمتر از آن رأی نخواهند داد.

به گزارش نماینده، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: ما از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای می‌خواهیم تا منافع ملی را حفظ و خطوط قرمز را رعایت کنند، چراکه نمایندگان هیچ‌گاه به خطوط قرمز رأی نخواهند داد.

وی با اشاره به فضاسازی انجام شده در بحث امر به معروف و نهی از منکر از سوی روزنامه‌های معاند، افزود: انتظار می‌رود که امت شهیدپرور به این فریضه الهی آن طور که هست عمل کنند تا بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.

نماینده زاهدان خاطرنشان کرد: در چند هفته اخیر شاهد بودیم که به خاطر یک اسیدپاشی چه غوغایی در کشور به پا افتاد و قوای سه‌گانه این موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، اما یک جلسه از سوی هیأت دولت برای پیگیری مسائل امنیتی استان سیستان و بلوچستان، استانی که طی ۶ ماه گذشته و از زمان سفر رئیس جمهور به آن شاهد شهادت تعدادی از شهروندان خود بوده‌ است، نبوده‌ایم.

شهریاری تصریح کرد: من نگرانم زمانی فرا رسید که استان سیستان و بلوچستان شاهد این باشد که اتفاقاتی که در موصل رخ داد در این استان نیز اتفاق افتد.

وی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌هایی همچون اشتغال، گازرسانی و ... از مسئولان خواستار رسیدگی به آنها شد.

 

نظر شما