شناسهٔ خبر: 73610 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شجاعی کیاسری در غرفه نماینده:

سرافراز باید نقاط ضعف صداوسیما را اصلاح کند/ تجلیل کمیسیون فرهنگی از ضرغامی

شجاعی کیاسری/1 عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در دوره مدیریت ضرغامی اشکالاتی در دو حوزه سیما و سیاسی وجود داشت از این رو باید با تدبیر سرافراز نقاط ضعف در این دو حوزه اصلاح شود.

رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صداوسیما امروز در بازدید از غرفه پایگاه خبری " نماینده" در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی با اشاره به عملکرد ده ساله سید عزت الله ضرغامی در سازمان صداوسیما، گفت: شخصا، آقای ضرغامی را مدیری موفق می دانم اما گروهی که با وی کارمی کردند توانایی همکاری با ضرغامی را نداشتند.

وی افرود: در دوره مدیریت ضرغامی اشکالاتی در دو حوزه سیما و سیاسی وجود داشت از این رو باید با تدبیر سرافراز نقاط ضعف در این دو حوزه اصلاح شود.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه نمایندگان حتما با سرافراز رئیس جدید رسانه ملی دیدار و گفتگو خواهند کرد، اظهارداشت: فراکسیون رهروان ولایت هم بنا دارد در اولین فرصت با سرافراز نشستی را برگزار کند.

شجاعی کیاسری همچنین اعلام کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس بنا دارد به زودی در جلسه اس از ضرغامی و سرافراز دعوت و از خدمات ده ساله ضرغامی تجلیل و یاری و کمک خود را به رئیس جدید صداوسیما اعلام کند.

 

نظر شما