شناسهٔ خبر: 73407 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حاشیه "نماینده" از نمایشگاه مطبوعات:

شوخی غفاری با "نماینده" و اعلام حضور روزنامه حزبی در نمایشگاه مطبوعات

دومین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات تاکنون با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش نماینده، دومین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های اطلاع‌رسانی از صبح امروز در سالن شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و ساعت ۲۰ پایان ساعت کاری بهار مطبوعات است.

تا این لحظه نمایشگاه مطبوعات با حاشیه های جالبی همراه بود که از دریچه "نماینده" به آن پرداخته می شود.

** از ساعت ۸ صبح در اصلی نمایشگاه مصلی و از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در اصلی شبستان به روی بازدیدکنندگان و غرفه‌‌داران باز شد.

** حجت الاسلام هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط(ره) ساعت ۹:۳۰ به عنوان اولین چهره شاخص سیاسی وارد شبستان مصلی شد  و پس از دعوت به غرفه" نماینده" به مزاح گفت: «من که نماینده نیستم وارد غرفه شما شوم، نماینده برای نمایندگان است» البته برای شما(سایت خبری نماینده) آرزوی موفقیت می کنم، اخبار نیروی های چپ را هم منعکس کنید(باخنده). سپس غرفه نماینده را ترک کرد.

** روزنامه همکاری ملی ارگان رسمی حزب وحدت و همکاری ملی "از احزاب همسو با جبهه اصلاحات" که پیش از این در قالب هفته نامه منتشر می شد و مجوز روزنامه را اخیرا دریافت کرده است در حاشیه نمایشگاه بیستم مطبوعات اعلام موجودیت کرد و دومین شماره این رسانه امروز منتشر و در غرفه های خبرگزاری ها و پایگاه های خبری توزیع شد.

** تاکون از بین چهره ها و مسئولان، هادی غفاری فعال سیاسی اطلاح طلب و کمال وند سخنگوی سازمان انرژی اتمی به مصلی تهران آمدند در بین اصحاب رسانه شنیده می شود برخی از محکومین فتنه ۸۸ قصد حضور در نمایشگاه را دارند.

** روز گذشته خبر نشست خبری سید شهاب الدین طباطبایی عضو ارشد ندای ایرانیان در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در برخی سایت های خبری مخابره شد اما امروز خبر لغو این برنامه اعلام شد، قرار است این برنامه ظرف دو، سه روز آینده برگزار شود.

** در محوله مصلی نیز همچنان شاهد تردد خودروهایی هستیم که در حال حمل ابزارآلات برای تکمیل غرفه‌ها هستند.

** قرار است بعد ظهر برخی از فعالان سیاسی اصولگرا از نمایشگاه مطبوعات بازدید کنند.

 

 

 

 

نظر شما