شناسهٔ خبر: 73350 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آشنا در گفتگو با "نماینده":

تعامل گسترده ای بین دولت با صداوسیما بوجود می آید/ قدرانی از رئیس سابق رسانه ملی/ ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور ضمن قدردانی دولت از مدیران سابق رسانه ملی گفت: تعامل گسترده ای بین دولت با صداوسیما در دوره جدید بوجود می آید.

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در گفتگو با "نماینده" با اشاره به انتصاب سرافراز به عنوان رئیس جدید صداوسیما و تعامل دولت با رسانه ملی در دوره جدید، گفت: دولت از حضور ریاست محترم سازمان صداوسیما در مسئولیت جدید استقبال می کند و به نظر می آید در دوره جدید با توجه به تحولات فناوری که اتفاق افتاده و درکی که از تحولات سیاسی، اجتماعی جامعه بوجود آمده و همچنین تجربه آقای دکتر سرافراز در زمینه فضای بین المللی می توان تعاملات گسترده تری میان دوت و صداوسیما را پیش بینی کرد.

وی تاکید کرد: دولت، صداوسیما را از خود می داند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور معتقد است: دولت دورنمای مثبتی را در رابطه با سازمان صدا و سیما پیش‌بینی می‌کند.

آشنا همچنین در خصوص نگاه دولت به عملکرد رئیس سابق رسانه ملی، افزود:: ما صرفا وظیفه داریم از مدیران قبلی تشکر و قدردانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم، گفت: دولت می‌خواهد وزیری را  معرفی کند که سیاست‌های دولت را اجرا کنند و به سیاست‌های خود متعهد باشند، از مجلس محترم  بتواند رای اعتماد کسب کند و  مورد احترام و اعتماد جامعه دانشگاهی نیز باشد.

 

نظر شما