شناسهٔ خبر: 73070 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

در گفتگو با نیوشاضیغمی/

پس از مدتی دوری از سینما قصه‌های متفاوتی را تجربه خواهم کرد

نیوشا بازیگر فیلم "پرتقال خونی" گفت: امسال پس از مدتها دوری از عرصه سینما، علاقمند به تجربه قصه‌های متفاوتی در سینما هستم.

به گزارش نماینده  "نیوشا ضیغمی" بازیگر فیلم سینمایی "آدم باش" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقش خود در این اثر گفت: من در "آدم باش" نقش یک دختر دانشجوی پزشکی را بازی می‌کنم که با عزیمت به تهران درگیر اتفاقات بامزه‌ای با "امین حیایی" می‌شود.

وی در خصوص قصه‌ی کلی این اثر اظهار داشت: "آدم باش" یک ژانر کمدی فانتزی است که در مجموع مبحث انسانیت در رادرقالب طنز و فضای فانتزی ی‌ بیان می کند.

وی ادامه داد: در مدت یکسال و نیم گذشته تنها در یک اثر ایفای نقش کردم اما بدلیل اینکه علاقمند به تجربه ی فضای متفاوت در سینما بودم،تصمیم گرفتم مجدد وارد عرصه سینما شوم. البته از این جنس کار در کارنامه کاری‌ام داشته‌ام ولی هر کاری فضای متفاوت خودش را دارد.

"ضیغمی" عنوان کرد: همزمان با این کار در فیلم سینمایی "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی مشغول کار هستم و چندین کار هم به من پیشنهاد شده و در نهایت امیدوارم امسال چند فضای متفاوت کاری را تجربه کنم.

"ضیغمی" در خصوص بازدید "محمد احسانی" از پشت صحنه آثار در حال ساخت اظهار داشت: حضور عوامل وزارت ارشاد در پشت صحنه فیلم های سینمایی هم یک دلگرمی برای عوامل سازنده فیلم‌هاست و هم اینکه یک نوع نظارت مستقیم و ملموس بر روی آثار در حال ساخت صورت می‌گیرد.

وی در اینباره ادامه داد: در گذشته فیلم‌های زیادی ساخته شدند ولی به اکران نرسیدند که دلیل آن هم نظارت از راه دور مدیران و همچنین اظهارنظر براساس شنیده‌ها بوده اما هم اکنون با نظارت‌های دقیق و نزدیک از پشت صحنه‌ها علاوه بر اینکه در جریان روند کلی آثار قرار می‌گیرند تاثیر بسزایی در دلگرمی عوامل سازنده دارند که این تعامل صمیمی مدیران با عوامل سینما جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران با گیشه‌ی سینما آشتی‌کرده‌اند و امیدوارم آشتی  آنها ادامه دار باشد.

گفتنی است: فیلم سینمایی "آدم باش" به کارگردانی "مجید جوانمرد" هم اکنون در مرحله فیلم برداری حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر به سر می‌برد.

نظر شما