شناسهٔ خبر: 73050 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۳۳ سال پیش در چنین روزی

خون شما نکبت و کثافت است

انقلاب/1 رفسنجانی خطاب به منافقین: حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید؟! فکر نکنید خون شما می جوشد ، این خون نکبت است ، این خون اگر به زمین بریزد خونش کثافت است و ارزش ندارد شما حساب می کنید که خون می دهید خون برای چه در مقابل کی؟

رخدادهای ۱۵ آبان ۱۳۶۰

چکیده

  • آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به ضد انقلاب و منافقین : حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید!؟ آیا کشته شدن شما اثر دارد و خون شما می جوشد؟ چرا این جور خودتان را تباه می کنید؟
  • ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز تاسوعای حسینی منافقین تبهکار ۴ تن از پاسداران انقلاب و حافظین قرآن و اسلام را به شهادت رساندند.

آیت الله هاشمی : خون بر زمین ریخته ضد انقلاب نکبت و کثافت است

خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل دانشگاه تهران برگزار شد. آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت : منافقین قصد داشتند در روز عاشورا عملیاتی کنند تا نشان دهند رهرو راه امام حسین هستندو جمهوری اسلامی رهرو راه بنی امیه، این جوانان فریب خورده باید بدانند با چه کسی مبارزه می کنند، با چه شخصیتی؟ شما کی هستید؟ طرف و هدفتان چیست؟ طرف شما امام هست، ما که کسی نیستیم، ما به رهبری ایشان مبارزه می کنیم این ملت به رهبری امام و اهداف ایشان مبارزه می کنند و شما خودتان در خانه های تیمی دختران مردم را آلوده می کنید و خودتان آلوده اید.

وی خطاب به منافقین گفت : حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید!؟ آیا کشته شدن شما اثر دارد و خون شما می جوشد؟ چرا این جور خودتان را تباه می کنید؟ فکر نکنید خون شما می جوشد، این خون نکبت است، این خون اگر به زمین بریزد خونش کثافت است و ارزش ندارد شما حساب می کنید که خون می دهید خون برای چه در مقابل کی؟ (۱)

منافقین ۴ پاسدار را در شب تاسوعا به شهادت رساندند

دست پلید آمریکای جهان خوار بار دیگر از آستین جنایتکاران منافق به در آمد و ۴ تن از بهترین فرزندان اسلام و امام را در مشهد به خون غلطاند. ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز تاسوعای حسینی منافقین تبهکار ۴ تن از پاسداران انقلاب و حافظین قرآن و اسلام را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش در این جنایت پاسداران صفرعلی عبدی، ناصر احمدی، تقی ضروری و حسن مدرسی به فیض عظیم شهادت رسیدند. منافقین همچنین در ادامه جنایات خویش یک کاسب حزب اللهی را نیز در مشهد به شهادت رساندند. (۲)

پی نوشت:

۱- اطلاعات، ۱۷ آبان ۱۳۶۰، صفحه ۱۵

۲- کیهان، ۱۸ آبان ۱۳۶۰، صفحه ۱۴

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی

منبع: فارس

نظر شما