شناسهٔ خبر: 72994 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

«چهار اصفهانی در بغداد» با اکبر عبدی

عبدی بخش دوم فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز در اصفهان در حال آماده‌سازی است.

به گزارش نماینده داریوش باباییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تولید «چهار اصفهانی در بغداد» بیان کرد: این فیلم سینمایی در سه بخش گذشته، حال و آینده فیلمبرداری می‌شود و ما در روزهای قبل، فیلمبرداری یک بخش را انجام دادیم.

وی ادامه داد: اکنون به همراه تیم تولید در اصفهان در حال پیش تولید مرحله دوم فیلمبرداری هستیم تا ان شاالله بتوانیم پس از آماده‌سازی این بخش و فیلمبرداری ادامه «چهار اصفهانی در بغداد»، آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی درباره داستان آن نیز گفت: «چهار اصفهانی در بغداد» طنزی اجتماعی است که در حاشیه دفاع مقدس اتفاق می‌افتد و می‌تواند با بازیگران خوبی که دارد مخاطب را به خود جذب کند.

به گفته باباییان، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز است که نویسندگی فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.

در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخشی از عوامل تولید «چهار اصفهانی در بغداد» عبارتند از: سرمایه‌گذار: فرید فوده‌ای، شاه‌صناعی، فهیمه ساعی، فیلمبردار: مجتبی رحیمی، مدیران تولید در تهران و اصفهان: فهیمه ساعی و حمید خرسند، مجری طرح: موسسه شکوفا فیلم، تهیه‌کننده: داریوش باباییان.

نظر شما