شناسهٔ خبر: 72760 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جوکار در واکنش به اظهارات خُرم مشاور وزیر امور خارجه :

آمریکا همچنان برای ملت ایران شیطان بزرگ قلمداد می شود

جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار ستیزی خصلت اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: استکبار جهانی همچنان ماهیت خود را حفظ کرده و آمریکا هم هنوز برای ملت ایران همان شیطان بزرگ قلمداد می شود.

محمدصالح جوکار، عضوکمیسیون امنیت ملی درگفتگو باخبرنگار نماینده درباره "اظهارت خرم مشاور وزیر امور خارجه درخصوص اینکه رفتارآمریکا در یک‌سال گذشته دوستانه بوده اما هنوز اعتماد لازم بین دوکشور وجود ندارد و ایران و آمریکا، دوستان بی‌اعتمادند" گفت: مبنای نهضت حضرت امام (ره) براساس استکبار ستیزی بوده است، درروز ۱۳ آبان که با یوم الله عاشورا منطبق شده است مردم با حضو پررنگشان در صحنه، باردیگر شعار نفی استکبار و مبارزه با ظلم در هر زمینه ای را سر می دهند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی خصلت اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: استکبار جهانی همچنان ماهیت خود را حفظ کرده و آمریکا هم هنوز برای ملت ایران همان شیطان بزرگ قلمداد می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان که روز مقابله با استکبار جهانی در تقویم ما ثبت شده است، تا زمانیکه امریکایی ها تغییر رفتار ندهند این روز برای آیندگان ما نیز ماندگار خواهد شد.

جوکار عنوان کرد: ماهنوز ظلم و جنایت هایی را که آمریکایی ها نسبت به این ملت روا داشته اند و تا امروز هم آن را ادامه می دهند را از یاد نبرده ایم و این جنایت ها در ذهن مردم  نقش بسته است و در روز۱۳ آبان شعار هیهات من الذله که شعار اساسی و بنیادین حضرت اباعبدالله الحسین  است در سطح کشور مان طنین انداز خواهد شد.

نظر شما