شناسهٔ خبر: 72667 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۲۱عنوان کتاب تخصصی آموزش مداحی رونمایی می‌شود

مداحی به همت موسسه فرهنگی هنری قدیم‌الاحسان ۲۱ عنوان کتاب تخصصی آموزش مداحی، روز دوشنبه نوزدهم آبان‌ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما رونمایی می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، موسسه قدیم‌الاحسان «پایگاه رسمی انتشار برنامه‌های حاج منصور ارضی» با استعانت از درگاه خداوند متعال و توسل به پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و در پی منویات مقام معظم رهبری با هدف اعتلای فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی اقدام به انتشار یک مجموعه بیست و یک جلدی از کتاب‌های تخصصی مداحی کرده است که ویرایش آن را در برخی آثار گروه نویسندگان همین موسسه و بعضی دیگر را نویسندگان از جمله روح الله عباسی، جواد دانش، محمدباقر نادم، جمال جهان‌مهر، حسین علیزاده، جوادمحمد زمانی ... عهده‌دار بوده‌اند که برخی از عناوین این مجموعه شامل:«ولایت فقیه»، «آشنایی با ادیان و مذاهب»، «احکام مداحی»، «آشنایی با منابع دینی»، «اصول عقاید»، «تاریخ عاشورا»، « دعا و نیایش»، «تاریخ عزاداری»، «ادبیات عرب»، «فرهنگ‌سازی دینی»، «تاریخ تشیع»، «مقتل شناسی» و برخی آثار دیگر است.

 

این مراسم قرار است صبح روز دوشنبه، نوزدهم آبان‌ماه با حضور مداحان طراز اول و مطرح کشور ، شخصیت‌های فرهنگی و اصحاب رسانه و قلم و صاحب نظران این حوزه در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۸۱۱۰۰۰۲۲۲#sthash.HMFpAdAL.dpuf

نظر شما