شناسهٔ خبر: 72629 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

در حوزه راه‌های روستایی کرمان مشکل جدی داریم

محمدمهدی زاهدی/1* رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در مسکن مهر، مشکلاتی بین متقاضیان و بخش خصوصی به وجود آمده و نارضایتی جدی مردم وجود دارد و درخواست می‌کنیم پیگیری شود که در این راستا نمایندگان مردم آماده همکاری هستند.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، منطقه کویر، "محمدمهدی زاهدی" صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان با تاکید بر بحث مطالبات پیمانکاران اظهار کرد: امیدواریم وعده هایی که در این زمینه داده شده، عملی شود.

وی افزود: در مسکن مهر، مشکلاتی بین متقاضیان و بخش خصوصی به وجود آمده و نارضایتی جدی مردم وجود دارد و درخواست می کنیم پیگیری شود و نمایندگان مردم آماده همکاری هستند.

زاهدی تصریح کرد: در استان کرمان در حوزه راه های روستایی مشکل جدی داریم که از مطالبات مردم است و باید به این حوزه توجه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر داشتن روحیه مطالبه‌گری گفت: گاهی همه دغدغه در توانمندی شهر یا شهرستان گذاشته می‌شود و گاهی افق بالاتر است و باید از مرکز مطالبه داشته باشیم که باید در پیگیری‌ها، مطالبات استان را ببینیم و از نمایندگان بخواهید که همکاری کنند و در بحث‌های توسعه‌ای استان کرمان، همه نمایندگان با هم هستند.

وی افزود: کرمان یکی از استان‌های مشکل‌دار در بحث راه و جاده است و از نظر بودجه‌ای نیز مشکل وجود دارد

زاهدی در ادامه با اشاره به خدمات مدیر سابق راه و شهرسازی شهرستان کرمان گفت: آقای اشرفی روحیه تعاملی خوبی با مردم داشته و امیدواریم در مسوولیت جدید نیز موفق باشند.

نظر شما