شناسهٔ خبر: 72455 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کوهکن در گفتگو با "نماینده":

نمیگوییم اصولگرایان حول جبهه پیروان وحدت کنند/ فعالیت انتخاباتی جبهه فعلا جنبه زیستی ندارد

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه تشکل متبوعش از نشست همگرایی اصولگرایان استقبال می کند و باهنر هم در این جلسات شرکت می کند، گفت: نمی گویم اصولگرایان حول محور ما وحدت کنند.

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با "نماینده"، با اشاره به استقبال جبهه متبوعش از نشست همگرایی اصولگرایان، گفت: موضع جبهه پیروان و محمد رضا باهنر در مورد جلسات حجت الاسلام تقوی تائید، تاکید و حضور است و معتقدیم هر کس که مطالبه وحدت و همگرایی اصولگرایان را مطرح می کند باید به آن پاسخ مثبت بدهیم.

وی تاکید کرد: جبهه پیروان نمی گویید اصولگرایان حول محور آنها وحدت کنند چرا که معتقدیم باید پیرامون وحدت و همگرایی دور هم جمع شوند و بحث و مذاکره کنند بنابراین باهنر در جلسات آقای تقوی شرکت می کرد و در آینده هم شرکت می کند ضمن اینکه حضور ما هم با هماهنگی و همراهی کامل است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با اشاره به اینکه جبهه پیروان چه زمانی کمیته انتخاباتی خود را فعال خواهد کرد؟ اظهارداشت: فعالیت های انتخاباتی را زود هنگام می دانیم البته فعالیت های احزاب درون سازمانی انجام می شود و جنبه زیستی هم ندارد بنابراین مصداق ورود به انتخابات تلقی نمی شود اما جبهه پیروان تا به امروز رسما فعالیت های انتخاباتی خود را کلید نزده است.

کوهکن با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در جامعه روحانیت مبارز، گفت: این کمیته برای انتخابات خبرگان تشکیل شده است و جبهه هم قطعا برنامه ها و فعالیت های انتخابات آینده را رصد می کند و برای انتخابات نیز برنامه داریم اما هر زمان کار را شروع کنیم آن مقدار که باید رسانه ای شود آنرا اعلام می کنیم.

نظر شما