شناسهٔ خبر: 72262 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وزیر پیشنهادی علوم حتی نتوانست نیم ساعت نمایندگان را پای دفاعیاتش بنشاند

کراپ‌شده - قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه دانشگاه کانون پرسشگری است، گفت: وزیر پیشنهادی علوم نتوانست حتی نیم ساعت هم نمایندگان را پای دفاعیات خود بنشاند، چگونه می‌توانست وزارت علوم را اداره کند.

به گزارش نماینده، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دلایل عدم رأی اعتماد نمایندگان به محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم گفت: نیلی کاریزمای مدیریتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه مرکز هیجانات و احساسات صادقانه و کانون مطالبه‌گری و پرسش‌گری است، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی علوم حتی نتوانست نیم ساعت نمایندگان را پای دفاعیاتش بنشاند و در زمان سخنان او همه سرشان به کار خودشان بود و کسی به او گوش نمی‌داد، آیا او می‌تواند وزارت علوم را اداره کند؟

جعفری خاطرنشان کرد: نمایندگان به این حجت شرعی نرسیدند که بار گران مسئولیت وزارت علوم را به روی دوش آقای نیلی احمد‌آبادی بگذارند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد گزینه‌های بعدی رئیس جمهور برای وزارت علوم و واکنش مجلس به آن تصریح کرد: بالاخره مجلس به وظیفه خود عمل می‌‌کند و قصد لجبازی هم ندارد و با گزینه‌های بعدی نیز برخوردی منطقی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما