شناسهٔ خبر: 72131 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در جریان رأی اعتماد به نیلی احمدآبادی صورت گرفت

واکنش انصاری به نطق نادران پیرامون نحوه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس

انصاری/1 معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور اظهارنظر نماینده مردم تهران در مجلس پیرامون نحوه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به خانه ملت واکنش نشان داد.

به گزارش نماینده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در حین مذاکرات علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با به دست گرفتن برگه‌ای خطاب به نمایندگان گفت:‌ «چیزی را (در صحن علنی مجلس) توزیع نکنید مگر اینکه اجازه آن را از هیأت رئیسه گرفته باشید.»

لاریجانی پس از بیان جمله فوق اظهار داشت:‌ آقای انصاری هم اعلام کردند که در ساعت 11و 55 دقیقه نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم تحویل دفتر رئیس مجلس شده است، ایشان راست می‌گوید نامه در این زمان تحویل شده، اما مجلس تعطیل بود، البته من پرسیدم که چرا اینقدر نامه را دیر آوردید، گفتند چون می‌خواستیم برنامه‌ها و سوابق را نیز ضمیمه کنیم.

اظهارنظر مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در واکنش به نطق الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

نادران در نطق خود در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم گفته بود که برای اولین بار شاهد این هستیم که نامه معرفی وزیر پیشنهادی ابتدا در رسانه‌ها منتشر شده و سپس چند روز بعد در مجلس قرائت می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما