شناسهٔ خبر: 72091 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

شهریه دوره های فیلمسازی انجمن سینمای جوان به یک سوم تقلیل پیدا کرد

میرزایی/1 مسوول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: شهریه دوره های فیلمسازی این انجمن تقربیا به یک سوم تقلیل پیدا کرد.

به گزارش نماینده 'رضا میرزایی' روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: در این راستا شهریه فیلمسازی یکساله دفتر بروجرد بعنوان دفتر رده B از شش میلیون ریال به دو میلیون و ۸۵۰ ریال کاهش یافته که هنرجویان می توانند در سه قسط شهریه را پرداخت نمایند.

وی اضافه کرد: این دفتر جهت دوره تحصیلی ۹۴-۹۳ خود برای فیلمسازی یکساله ثبت نام می کند که علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند فیلمسازی را در سه مرحله آشنایی با 'سینما و عکاسی'، 'تصویربرداری،کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، ساعت و صدا' ، ' کارگاه مستند سازی، کارگاه فیلمسازی داستانی، کارگاه فیلمسازی تجربه گرا' فرا بگیرند.

میرزایی افزود: علاقمندان می توانند تا ۲۱ آبان برای ثبت نام به دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد مراجعه نموده و یا از طریق سایت WWW.IYCS.IR ثبت نام مقدماتی خود را انجام دهند.

وی اهداء گواهینامه معتبر، ارائه رایگان تجهیزات فیلمسازی، برگزاری دوره های تخصصی پیشرفته و تکمیلی ، کشف و حمایت از استعدادهای جوان و برگزاری جلسات نمایش فیلم ، فیلمنامه و نشست فرهنگی را از امتیازات این دوره برشمرد.

وی اضافه کرد: آزمون ورودی این دوره رأس ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۲۳آبان ماه بطور همزمان در کلیه دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می گردد و شروع دوره جدید آموزش فیلمسازی بطور همزمان در سراسر کشور از شنبه ۱۵ آذر۱۳۹۳ خواهد بود.

 

نظر شما