شناسهٔ خبر: 72013 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آریایی نژاد در گفت و گو با نماینده:

به هر کسی که نقشی در فتنه داشته باشد، رای نمی دهیم

آریایی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای شناخت کامل وزیر علوم هم تلاش کنیم سوابق علمی و اجرایی ایشان را مطالعه و بررسی کنیم و بطور کل اگر بوی فتنه از هر وزیر پیشنهادی ای بشنویم با اینکه سوابق علمی خوبی هم داشته باشد به او رای نمی دهیم.

احمدآریایی نژاد، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نماینده درباره جلسه رای اعتماد به گزینه پیشنهادی وزیر علوم اظهار داشت: در رای اعتماد دادن به وزرا خط قرمز ما ارزش های نظام و انقلاب است که در زیر مجموعه آن بحث فتنه قرار می گیرد و عامل مهم دیگر پاکدستی است.

وی ادامه داد: دولت گرایش های سیاسی اش با ما نمی خواند ولی این را قبول داریم که هر دولتی باید چینش نیروهایش را داشته باشند آن هم مطابق سلیقه ای که دارد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه توصیه می کنم در دستگاه های دولتی از افراد افراطی استفاده نشود، افزود: در هرجناح سیاسی در کشور فرد مومن وجود دارد و عملکردها برای ما مهم است و چتر نظام گسترده است و همه افرادی که اصول انقلاب و نظام را قبول دارند زیر این بیرق قرار می گیرند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عناصری هم داخل کشورهستندکه وقتی هر فرصتی گیر می آید قصد رسوخ دارندحال اگر این  رسوخ به این معنی باشد که می خواهند داخل نظام برگردند باید اقرار به پشیمانی و توبه داشته باشند.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: برای شناخت کامل وزیر علوم هم تلاش کنیم سوابق علمی و اجرایی ایشان را مطالعه و بررسی کنیم و بطور کل اگر بوی فتنه از هر وزیر پیشنهادی ای بشنویم با اینکه سوابق علمی خوبی هم داشته باشد به او رای نمی دهیم.

 

 

 

 

نظر شما