شناسهٔ خبر: 71971 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فرکی: پیشنهادی برای تیم امید به من نشده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیشنهادی برای تیم امید به من نشده که بخواهم آن را رد کنم.

به گزارش نماینده، حسین فرکی در گفت و گو با در مورداینکه گفته می شود پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را رد کرده است، اظهار داشت: وقتی هنوز به من پیشنهادی نشده چطور میتوانم آن را رد کنم یا نپذیرم. من اکنون فقط و فقط به سپاهان فکر می کنم. وقتی مسئولیت تیمی را بر عهده دارم نباید فقط به خودم فکر کنم و باید به مجموعه باشگاهم فکر کنم. این اخبار تمرکز تیم من را بهم می ریزد.

وی در خصوص اینکه از پیشنهاد کمیته فنی بابت این مسئله ناراحت شده اظهار داشت: نه چرا باید ناراحت باشم. این کار قانونی است. کمیته فنی باید دور هم جمع شوند و در خصوص هدفی که دارند تصمیم گیری کنند و این حق طبیعی کمیته فنی است که در خصوص چند گزینه به اجماع برسند. برخی از اعضای کمیته از جمله آقای محصص استاد من بوده است. آقای کاشانی هم از دوستان بنده هستند و به من لطف داشته که نامم را مطرح کرده است.

فرکی در خصوص اینکه این پیشنهاد اگر به صورت رسمی مطرح شود چه پاسخی برای آن دارید، گفت: وقتی هنوز پیشنهادی نشده نباید در مورد آن صحبت کنم. من اکنون متعهد به سپاهان هستم. الان صددرصد به تیم خودم فکر می کنم. وقتی هنوز تیم نداشتم برایم شایعه ساخته بودند که می خواهم جای کی‌روش را بگیرم و پایم را عمل کرده و خانهنشسته ام تا کی‌روش بود. این حرف ها من را خیلی اذیت می کرد و به این خاطر با وجود اینکه یک پایم را هنوز عمل نکرده بودم سختی را به جان خریدم و به سپاهان آمدم. حالا بحث تیم امید را مطرح کرده اند. شما وقتی این خبرها را کنار هم می گذارید چه چیزی دستگیرتان می شود؟ به این خاطر به این چیزها فکر نمی کنم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: من با این سن و سال که دنبال مطرح شدن و سوژه شدن نیستم و دوست ندارم که مدام حرف بزنم و عکسم در روزنامه ها کار شود. من دنبال کار خودم هستم. تا زمانی که فدراسیون سراغ خود من نیاید که نیازی نیست به سپاهان حرفی بزنند. شاید من بگویم نه و دیگر نیازی نیست به باشگاه حرفی بزنند. دوست ندارم در مورد گمانه ها صحبت کنم و می خواهم با واقعیت ها زندگی کنم.

 

نظر شما