شناسهٔ خبر: 71912 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ششمین شماره نشریه "رمز عبور " منتشر شد

رمز عبور ششمین شماره نشریه "رمز عبور " شامل موضوعاتی در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ، مذاکره با آمریکا و گفتگوهای ۱+۵ در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش نماینده، در این نشریه که با تیتر اصلی "بازیگران ماموریت نهایی" انتشار یافته، پرونده ها و گزارش های ویژه ای با موضوع : مروری بر نتایج مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵، گزارش مقایسه ای از تحریم های غرب علیه کشورمان، ناگفته هایی از ماجرای مک فارلین  و ... به چشم می خورد.

گفتاری از فهم صحیح از تاکتیک "نرمش قهرمانانه" با عنوان " در میانه اقتدار و انعطاف"، روایتی واقعی از نبرد با آمریکا در خلیج فارس، گفتگو با سیروس ناصری درباره پشت پرده دیپلماسی جنگ و جزئیات مذاکره با نماینده ویژه صدام، گفتگو با محسن رفیقدوست درباره خریدهای تسلیحاتی ایران در دوران دفاع مقدس، گفتگو با حسین شیخ الاسلام با عنوان " بعد از قطعنامه ۵۹۸، تازه فهمیدیم دیپلماسی یعنی چه" و مطالبی با عناوین " از نادر تا باراک"، " از پیشنهاد خلع سلاح حزب الله تا مذاکره با استراو در شرایط خاص" و ... از دیگر مطالب خواندنی این شماره از "رمز عبور" است.

این نشریه همچنین آثار و گفتاری از حجت الاسلام سید مهدی میرباقری، دکتر حسین کچویان، ابوالفضل ظهره وند، دکتر ابراهیم متقی، دکتر سعید زیباکلام، دکتر محمد جمشیدی، دکتر فواد ایزدی، ناصر نوبری و محمد پورغلامی را نیز شامل می شود.

ترجمه یک فصل از کتاب خاطرات هیلاری کلینتون با عنوان " ایران : تحریم ها، محرمانه ها" در قالب کتاب ضمیمه این شماره از "رمز عبور" منتشرشده است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول "رمز عبور" و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان ها، این نشریه به آدرس  ramzeobour.irنیز در دسترس علاقمندان است.

نظر شما