شناسهٔ خبر: 71900 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

"صدای دانشجو" از هشتمین جشنواره ملی بهار می گوید

دانشجو/1 هشتمین “جشنواره ملی بهار” جهاد دانشگاهی با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با همکاری جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و وزارتخانه ها، نهادهای دانشگاهی و سایر ارگان های مرتبط در طول سال جاری برگزار می شود.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز سه شنبه ۶ آبان ماه برنامه "صدای دانشجو" این شبکه در میان موضوعات مختلف به برگزاری هشتمین "جشنواره ملی بهار” جهاد دانشگاهی با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خواهد پرداخت.

زهره مرتضی بیگی مدیر اجرایی این جشنواره در گفتگو با این برنامه در خصوص چگونگی برگزاری و محورهای مختلف جشنواره ملی بهار و همچنین چگونگی شرکت در این جشنواره برای شنوندگان توضیحاتی را ارائه خواهد داد. 

برنامه صدای دانشجو كاری است از گروه دانش و فرهنگ راديو دانش به تهيه كنندگی مصطفی فرهنگی كه گويندگي آن را حمید محمدی برعهده دارد.

اين برنامه هـر روز از ساعت ۱۳ و سی دقيقه تا ۱۴ دقيقه از شبكه راديويی دانش پخش می شود و علاقمندان و دانشجویان مي توانند در تهران روي موج اف ام رديف ۹۱.۵ و در البرز رديف ۹۱.۳ مگاهرتز و در سراسر كشور بوسيله گيرنده های ديجيتالی (ست تاپ باكس) شنونده اين برنامه باشند.

نظر شما