شناسهٔ خبر: 71894 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سرلشکر فیروزآبادی از انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل گفت

فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل، فراقوه‌ای و ملی است و همه در این خصوص مسئولند.

به گزارش  نماینده به نقل از فارس، سردار سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پدافند غیرعامل که در مرکز همایش های سازمان صداوسیما در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: انتظارات رهبری در پدافند غیرعامل، فراقوه‌ای و ملی است و همه در این خصوص مسئولند.

وی افزود: ایشان بعد از فرمان، مکررا پیگیری و نظارت کردند و شایسته است همه طرح های بزرگ ملی از لحاظ ارتباط با پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد.

فیروزآبادی با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید برای مسئولین شناخته شده باشد، اظهار داشت: این موضوع باید همه گیر شود و رهبری تاکید کردند کار در این حوزه را گسترش دهید.

وی با بیان اینکه اقتدار نظامی فقط به سلاح نیست و پدافند غیرعامل نیز یک موضوع مهم است، تاکید کرد: از این به بعد باید به دولت اعلام شود که کلیه وزارتخانه ها و ادارات در اعتبارات عمرانی و پروژه های حساس و مهم، اعتبار مورد نیاز پدافند غیرعامل را لحاظ کنند.

فیروز آبادی با تاکید بر اهمیت «دفاع ۳ وجهی» یعنی بازد دارندگی،   آمادگی قدرت دفاعی و پدافند غیر عامل جهت ایجاد مصونیت، گفت: باید طوری شود که اگر دشمن هر گلوله ای بزند، به طرف خودش کمانه کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما دشمنان فراوانی داریم که از دور و نزدیک ما را هدف خود قرار داده‌اند اما با تدابیر پدافند غیرعامل می‌شود آنها را شکست داد و مایوسشان کرد.

 

نظر شما