شناسهٔ خبر: 71676 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مرحوم آیت الله شیخ فرج الله کاظمی در میان علمای جهان اسلام می درخشد

امام جمعه نورآباد دلفان گفت : مرحوم آیت الله شیخ فرج الله کاظمی در میان علمای جهان اسلام می درخشد که یکی از افتخارات شهرستان دلفان ست.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد روز یکشنبه در دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش دلفان افزود : برخی مسائل حاشیه ای و جزئی باعث شد که نتوانیم حق مطلب را در مورد این بزرگوار بخوبی اداء کنیم.

وی یاد آورشد : برخی شهرها برای یک دانشمند ویا عالم خود اقدامات خوبی انجام می دهند و به آن افتخار می کنند اما ما نتوانسته ایم از از این عالم بزرگ بخوبی استفاده کنیم.

امام جمعه نورآباد اظهار داشت : عرفان ،زهد،تقوی، مبارزه با ظلم و حتی سیاست ایشان مشخص است ووی ، مبارزانقلابی بود.

وی با بیان اینکه باید دل هارا به هم نزدیک کنیم اظهار داشت : باید سیاست وحدت را در نورآباد بکار گیریم اگر اعتقاد به حساب و کتاب و بهشت و جهنم داریم و حساب باید پس دهیم با ید از باندگرایی و گروه گرایی دوری کنیم .

امام جمعه نورآبادبا بیان اهمیت کاردر آموزش و پرورش و فرق آن با دیگر دستگاههای اقتصادی و رفاهی بیان داشت : آموزش و پرورش میدانی نیست که برای یک لحظه در آن به فکر باند بازی و جناح بازی بود بلکه باید تمام هم و غم مدیران آموزش و پرورش تربیت انسانها باشد .

وی از معلمان و و روحانیت به عنوان همکار یاد کرد و اظهار داشت : گرچه این دو قشر از نظر ظاهری با هم فرق دارند اما در اصل در یک مسیر حرکت می کنند و آن پرورش انسانهاست.

مدیر آموزش و پرورش دلفان نیز در این دیدار گفت : آموزش و پرورش و مکان تعلیم و تربیت محل مسائل سیاسی و خدای نکره بهره برداری های سیاسی نیست ما اعتقاد دارم مکان آموزش و پرورش مکا ن مقدسی است و امیدواریم با همت و نصایح امام جمعه و دیگر بزرگان بتوانیم توسعه آموزش و پرورش را بر اساس برنامه توسعه ای و چشم انداز به پیش ببریم.

' احمد کاظمی ' افزود : : دولت دولت تدبیر و امید است نه افراط و نه تفریط و باید بتوانیم بدور از افراط حرکت رو به جلو داشته باشیم و اقدامات مدیران را باید ارج نهاد و نمی گوئیم کار آنها اشتباه بوده بلکه باید اقدامات خوب آنان را ادامه دهیم.

نظر شما