شناسهٔ خبر: 71363 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شرکت آثار ضدصهیونیستی در بخش بین‌الملل جشنواره جام‌جم/ قطع برنامه‌های طنز شبکه نسیم

آثار ضد صهیونیست و استکبارستیز در چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم شرکت می‌کنند و شبکه تلویزیونی نشاط و سرگرمی؛ نسیم نیز در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پخش برنامه‌های طنز و کمدی را متوقف خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم، آثار تلویزیونی بین المللی با موضوع مقاومت و بیداری اسلامی، وحدت اسلامی و ضد صهیونیستی و استکبار ستیزی در این دوره از جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

آثار تلویزیونی که در خارج از مرزهای ایران و با موضوعات مقاومت و بیداری اسلامی، وحدت اسلامی و ضد صهیونیستی و استکبار ستیزی تولید و از یکی از شبکه‌های سراسری پخش شده باشد، در این دوره از جشنواره در بخش بین الملل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ضمن اینکه این آثار بایستی در فاصله زمانی اول آذرماه ۸۹ تا سی ام آبان ماه ۹۳ (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴)، از یکی از شبکه‌های سیما پخش شده باشد.

تولیدکنندگان این آثار می‌توانند فرم شرکت در این دوره از جشنواره در بخش بین الملل را از طریق نسخه انگلیسی تارنمای جشنواره به نشانی sarvesima.ir تهیه و اثر خود را به صورت لوح فشرده (DVD) به دبیرخانه این بخش به نشانی خیابان جام جم، اداره کل تأمین برنامه خارجی سیما ارسال کنند.

هیچکدام از آثار شرکت کننده در سه دوره پیشین این جشنواره، در شمار شرکت کنندگان چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم پذیرفته نخواهند شد.

چهارمین جشنواره بین المللی جام جم به همت معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران در هفت بخش موضوعی در ۱۷ دی ماه آغاز می‌شود و ۲۸ دی ماه به کار خود پایان خواهد داد.

قطع برنامه‌های طنز «نسیم» در ایام محرم

پخش برنامه‌های «شکرآباد»، «هاونگ»، «مهمونی» و «شب کوک» تا ۱۵ ماه محرم قطع خواهد شد و برنامه «خندوانه» نیز در طول ماه محرم پخش نخواهد شد.

اوج تغییرات جدول پخش این شبکه از هفتم تا سیزدهم ماه محرم خواهد بود که هیچ برنامه‌ای با موسیقی شاد و محتوای طنز روی آنتن نخواهد رفت.

در ایام ماه محرم شبکه نسیم تلاش خواهد کرد برنامه‌هایی با رویکرد سرگرمی را برای پخش آماده کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «دیدنی‌ها»، «نسیم نما»، «نسیم یادها» و «نسیم آفرینش» اشاره کرد.

 

نظر شما