شناسهٔ خبر: 71165 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

غفوری فرد:

آیت الله مهدوی کنی جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال دعوت می‌کرد

غفوری فرد عضو شورای مركزی حزب موتلفه گفت: آیت الله مهدوی کنی یک وزنه بسیار اثرگذار و مهم در انقلاب اسلامی بودند و همواره افراد و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال چه در نظر و چه در عمل دعوت می‌کردند.

به گزارش نماینده حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به شخصیت تاثیرگذار مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: ایشان مجاهدت‌های خالصانه‌ای در تمام دوران انقلاب اسلامی داشتند که مقام معظم رهبری هم به استمرار در مبارزه و حضور همیشگی‌شان در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی همیشه اخلاق و اعتدال را مدنظر خویش قرار می‌دادند، یادآور شد: ایشان یک وزنه بسیار اثرگذار و مهم در انقلاب اسلامی بودند و همواره افراد و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را به اخلاق و اعتدال چه در نظر و چه در عمل دعوت می‌کردند.

عضو شورای مركزی حزب موتلفه انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که خلا فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی جبران‌پذیر است، اظهار داشت: ایشان فرد بسیار استثنایی بودند که در دوران قبل از انقلاب بسیار آب‌دیده شده بودند که این تجربه‌ها قابل تکرار نیست و بعید است انسان‌هایی نظیر ایشان در آینده داشته باشیم.

نظر شما