شناسهٔ خبر: 71143 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

بهره گیری از تعالیم دینی باعث ترویج آرامش و معنویت جامعه می شود

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور گفت: بهره گیری از تعالیم و آموزه های دینی باعث ترویج آرامش و معنویت در جامعه می شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی رضایی، شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی از فیلم مستند طلبه فداکار آملی که در تالار مجتمع فرهنگی و هنری ولی عصر آمل برگزار شد، افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا دستورات دینی را در زندگی خود انجام دهیم که ثمرات گرانقدری برای ما خواهد داشت.

وی ادامه داد: اقدام ارزشمند حجت الاسلام کمیل نظافتی طلبه فداکار آملی در اهدای کلیه به کودک هشت ساله مورد نیاز به پیوند عضو در همین راستا بوده است که عزت آفرین شده است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که شاید عده ای پول داشته ولی آن ها را وسوسه کند و آن را در راه خیر به کار نگیرند، گفت: حجت الاسلام کمیل نظافتی با ایثاری ارزنده عضو بدن خود را با بسیاری خطر در این راه فدا کرده است.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: دین مبین اسلام به ما می گوید دست کسی که مشکل دارد را بگیرید و طلبه فداکار آملی یکی از دستورات دین مبین اسلام را رعایت کرده که سبب عزت او شده است.

وی یادآور شد: کسب رضایت خداوند منان و بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) سبب انجام این اقدام ارزشمند و بزرگ شده است که باید در تلاش باشیم تا تعالیم والای دینی را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم.

فیلم مستند 'ده در چهار و نیم، در سه و نیم فیلم' توسط یکی از کارگردان های معروف مازندرانی در رابطه با اهدای کلیه حجت الاسلام کمیل نظافتی طلبه جوان و فداکار آملی به کودک هشت ساله ای به نام سجاد که باعث امیدبخشی و زندگی دوباره به او شده بود، شامگاه چهارشنبه در تالار مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل رونمایی شد.

 

نظر شما