شناسهٔ خبر: 71097 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انبارلویی:

آیت الله مهدوی کنی لنگر گاه اصلی اصولگرایان بود/ فرمول همگرایی اصولگرایان باید تنازل در سلایق باشد

انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فرمول همگرایی اصولگرایان باید تنازل در سلایق و پایداری در اصول باشد.

به گزارش نماینده به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی که در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می گفت اظهار داشت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و در واقع ایشان سنگ زیرین آسیاب وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و لنگر گاه اصلی اصولگرایان بودند.

وی در ادامه با اشاره قرار گرفتن موضوع فتنه در دستور دشمنان بیان داشت: موضوع فتنه همچنان در دستور کار دشمنان در خارج و داخل کشور است و نبرد نرم دشمن هیچگاه خاتمه پیدا نمی کند، اینکه آمریکایی ها گزینه نظامی را هر از گاهی مطرح می کنند هیچگاه این موضوع تحقق پیدا نخواهد کرد زیرا عملا امکان پذیر نیست و نبرد نرم از طریق بازتولید فتنه انجام می شود.

انبارلویی تاکید کرد: نبرد نرم دشمن از طریق باز تولید فتنه انجام می شود. متاسفانه برخی ها با اینکه می دانند موضع رهبری و نظام در مقابل فتنه گران چیست، نامه پراکنی را در دستور کار قرار داده اند و موضوع رفع حصر را مطرح می کنند.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در خصوص همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان سال گذشته به دلیل انشقاق دچار شکست در انتخابات شدند و خوشبختانه در حال حاضر آقای تقوی حرکتی را در جهت همگرایی اصولگرایان آغاز کرده اند و تمام اصولگرایان به این نتیجه رسیده اند که همگرایی ارزش و   تحقق آن ممکن است.

وی در ادامه تصریح کرد: صیانت از انقلاب با چند پاره بودن امکان پذیر نیست و اصولگرایان باید به سمت همگرایی حرکت کنند.

انبارلویی بیان داشت: اصولگرایان در همگرایی باید به قله که مقام معظم رهبری هستند نگاه کنند، محوریت اصولگرایان بعد از رهبری با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرمول همگرایی اصولگرایان گفت: به نظر حزب موتلفه اسلامی فرمول همگرایی تنازل در سلایق و پایداری در اصول است. ما در اصول کوتاه نمی آئیم زیرا کوتاه آمدن در اصول باعث امراضی می شود که در گذشته اصلاح طلبان گرفتار آن بودند.

همچنین در این کانون محمد حسن آقا صفری عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع یمن گفت: انصار الله همان حزب الله است که در یمن شکل گرفته است و این مساله به خاطر جایگاه قدرتمند ایران در منطقه است.

وی افزود: عربستانی ها از پیروزی انصار الله در یمن ضربه مهلکی خورده اند. آنها برای سرنگونی دولت سوریه و ایجاد فعالیت های تروریستی داعش در عراق و اخلال در انقلاب سرمایه گذاری کردند اما فکر نمی کردند ناکام بمانند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: داعش افراط گری را در منطقه به اوج خود رسانده است. به نظر ما تروریست، تروریست است، چگونه آمریکایی ها ائتلاف ضد داعش را مطرح می کنند اما با جبهه النصره که در سوریه کار تروریستی می کند همکاری می کنند. هدف آمریکایی ها از بین بردن خط مقاومت در منطقه است.

آقا صفری همچنین با شاره به مذاکرات هسته ای بیان داشت: هدف از دیپلماسی بهبود شرایط موجود است. کسی فکر نکند که دشمن دست از دشمنی خود برداشته است. در فتنه ۸۸ مشخص شد که چه کسانی را خارجی ها و دشمنان حمایت کردند.

وی ادامه داد: نه گفتن به آمریکا یک سرمایه ملی است که باید این سرمایه را حفظ کنیم.

 

نظر شما