شناسهٔ خبر: 70231 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ناگفته‌های آیت‌الله‌جنتی از انتخابات سال ۸۸

آیت‌الله جنتی در برنامه امروز «شناسنامه» درباره چگونگی انتخاب در شورای نگهبان، نماز جمعه، انتخابات سال ۸۸ و سران فتنه توضیح می‌دهد.

به گزارش نماینده، محمدحسین رنجبران، سردبیر «شناسنامه» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: در این برنامه آیت‌الله احمد جنتی مهمان برنامه است و درباره چگونگی آشنایی با امام خمینی(ره) و تبعید ایشان صحبت می‌کند.

وی افزود: آیت‌الله جنتی در ادامه درباره چگونگی انتخاب در شورای نگهبان، نماز جمعه، انتخابات سال ۸۸ و سران فتنه توضیح می‌دهد.

رنجبران اضافه کرد: وی در این برنامه درباره انتخابات آینده خبرگان و مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه صحبت می‌کند.

«شناسنامه» برنامه ای است گفتگو محور که با حضور شخصیت های سیاسی برگزار می‌شود و در آن به فعالیت های سیاسی نخبگان  کشور در طول بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می پردازد.

این برنامه امروز جمعه ساعت ۱۴ از شبکه سه سیما پخش می شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۲۵ ۱۴:۱۵behzad 0 0

    البته شما نگفتید که صدا و سیما برنامه شناسنامه را برای حمله ناجوانمردانه به اصلاحطلبان درستوکرده و اصلاحطلب ستیزی را در این برنامه ترویج میدهد بطوری که هرکسی میاد اصلاحطلبان را میکوبد درحالی که هیچ اصلاحطلب واقعی نمیتوتاند در این برنامه شرکت و از نقش تارخی اصلاحطلبان در اقلاب و جنگ و پیشرفتهای نظام بگوییید اقایان اصولگرا خودشان میگن خودشونم تایید میکننن کسی نیست که ازشون سوال بپرسه????? 
                                

نظر شما