شناسهٔ خبر: 69800 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کوهکن در گفتگو با "نماینده" مطرح کرد؛

گام بعدی اصولگرایان پس از برگزاری همایش وحدت/ باهنر مخالف همایش همگرایی اصولگرایان نبود

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه همه سلایق اصولگرا در همایش وحدت و همگرایی حضور داشتند، گفت: حتی بعضی از دوستانی که در گذشته تک روی کرده بودند دعوت به همراهی و همگرایی شدند.

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار "نماینده"، با اشاره به برگزاری همایش همگرایی اصولگرایان گفت: پس از این همایش، اصولگرایان باید گام های بعدی را در مسیر راهکارهایی که می تواند ضریب همگرایی را بالا ببرد بحث و گفتگو کنند و به صورت مطلق از هرگونه مصاحبه و یا گفته ای که منجر به سوء استفاده دیگران می شود پرهیز کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تقریبا همه سلایق اصولگرا در همایش اخیر شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: پیش از این حجت الاسلام تقوی سه همایش دیگر را تشکیل داده بود و چهارمین همایش با حضور فعالان سیاسی اصول گرا برگزار شد و تاکید هم بر این بود تا از همه دوستان با سلایق مختلف دعوت شود، حتی بعضی از دوستانی که در گذشته تک روی کرده بودند دعوت به همراهی و همگرایی شدند و امیدواریم مجوعه دوستان با سلایق مختلف به آینده توجه داشته باشند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به اصولگرایان تاکید کرد: موفقیت اصولگرایان برای ادامه خدمت در گرو سازوکاری همراه با توافق و اجماع و رسیدن به مسیر اتحاد و همگرایی است.

** باهنر مخالف همایش همگرایی اصولگرایان نبود

کوهکن در ادامه در خصوص عدم حضور محمد رضا باهنر در همایش همگرایی اصولگرایان، توضیح داد: وی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری است و دو نایب رئیس این جبهه در همایش همگرایی اصولگرایان شرکت کرده بودند و چندین نفر از دبیران کل اعضای جبهه هم حضور داشتند بنابراین حضور جبهه پیروان کاملا محسوس بود.

وی اظهارداشت: برخی از افراد هم که نتوانستند در همایش حضور یابند یا در سفر و یا در ماموریت بودند و این به منزله مخالفت آنها با نفس این همایش نبود و عدم حضور باهنر هم به معنی مخالفت وی با این همایش نبوده و نیست چرا که او از تشکیلاتی ترین آدم ها شناخته می شود.

نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه تشکل متبوعش همواره بر وحدت و همگرایی اصولگرایان تاکید دارد، گفت: حضور در همایش در جلسه جبهه مطرح شد و به خاطراینکه دوستان همواره به دنبال وحدت و همگرایی هستند سعی کردند حرکتی انجام نشود که به این وحدت آسیب بزند بنابراین اکثر نیروها و اعضای جبهه در همایش شرکت کردند.

نظر شما