شناسهٔ خبر: 69669 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

جعفر شجونی:

به طور حتم همايش امروز ائتلاف خوبي ميان اصولگرايان را رقم خواهد زد/ امروز همه مي خواهند باهم باشند

شجونی

به گزارش نماینده، در دولت روحاني اصلاح طلبان، به زندان رفته ها و فتنه گران 88 به پست و مقام رسيدند بنابراين اصولگرايان مي خواهند با هم ائتلاف و همگرايي داشته باشند.

جعفرشجوني، عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري آريا درباره همايش امروز و سخنراني آيت الله مصباح يزدي گفت:به طور حتم همايش امروز ائتلاف خوبي ميان اصولگرايان را رقم خواهد زد چراکه در دولت روحاني اصلاح طلبان، به زندان رفته ها و فتنه گران 88 به پست و مقام رسيدند بنابراين اصولگرايان مي خواهند با هم ائتلاف و همگرايي داشته باشند حال اينکه بعدها اين همايش و ائتلاف به درد انتخاباتشان هم بخورد مساله ديگري است.

وي افزود:فعلا ازآنجايي که در انتخابات سال گذشته برخي از اصولگرايان به حرفهاي جامعه روحانيت مبارز گوش نکردند و فقط آقاي حداد عادل همراهي کرد و به قول ما کردها فشل يا اختلافي افتاد مي خواهند آن چاله را پر کنند.

عضو جامعه روحانيت مبارز تاکيد کرد:اين همايش اصولگرايي به هيچ کس ضرر نمي زند. آقاي مصباح هم جز اصولگرايان بوده و حالا همه باهم شدند.

وي گفت:جبهه پايداري و ديگر گروههاي اصولگرا مي توانند کانديداهاي خودشان را داشته باشند در گذشته هم وحدت و همگرايي نبود اما امروز همه مي خواهند باهم باشند. مدير ما درحال حاضر در جامعه روحانيت مبارزآقاي موحدي کرماني است که اين همگرايي را قبول دارند.

شجوني اظهار داشت:جبهه پايداري يک زماني ما را قبول نداشتند اما حالا قبولمان مي کنند اعضاي اين جبهه اصلاح طلب، اکبر گنجي، خاتمي و هاشمي رفسنجاني نيستند. الان عده اي خودشان را در نظام معنا کرده اند درحالي که با نظام مخالفند اينها حاضر نيستند بگويند ميرحسين موسوي و کروبي اهل فتنه هستند اينها از نظام مي خورند.

برچسب‌ها:

نظر شما