شناسهٔ خبر: 69657 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سیاسی: شورای امنیت مخالف باشد بازی با رئال لغو می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ شناخت قبلی از جهانشهای نداشته است تاکید کرد: ما فقط در دفتر پرز این فرد را دیدیم و هیچ شناخت قبلی از وی نداشتیم.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، حمیدرضا سیاسی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد در خصوص سفر به اسپانیا و پیشنهاد دو میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید گفت: این مبلغ دو میلیون یورو نبوده است و پیشنهاد اولیه رئال ۶ میلیون یورو بوده است که ۵۰ تا ۶۰ درصد تخفیف دادند اما رقم نهایی و زمان برگزاری بازی هفته آینده مشخص می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تفاهم نامه ای با این باشگاه امضا کرده اید یادآور شد: ما تفاهم نامه‌ای با آنها نداشتیم و فقط مذاکره داشته ایم. تا این لحظه هم چیزی هم روی کاغذ نیامده است. با این حال همه چیز در سفر بعدی ما به مادرید مشخص می شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور جهانشاهی در باشگاه رئال مادرید گفت: در خصوص جهانشاهی باید بگویم که اولا با مکاتبات مستقیمی که با سران رئال داشتیم به کشور اسپانیا سفر کردیم و با مقامات این باشگاه مذاکرات کردیم. ما با جهانشاهی هیچ مذاکره ای نداشتیم و فقط در دفتر پرز ایشان را دیدیم که از مذاکرات ما حمایت کرد.

سیاسی تاکید کرد: هیچ آشنایی قبلی از وی نداشته و نداریم و فقط ۳۰ دقیقه در دفتر پرز با وی بودیم و پس از آن هم ۱۰ دقیقه با وی حرف زدیم. ما اصلا نمی دانستیم که ایشان درباره این قضیه فعال بوده است. همان زمان هم درباره فوتبال گفت هیچ اطلاعی ندارد. ایشان برای این کار در دفتر پرز نبوده است. ما قبلا هم گفته بودیم که بدون واسطه با رئال مادرید با آنها مذاکره می کنیم و اکنون هم این کار را انجام داده ایم.

وی در واکنش به این پرسش که بسیج دانشجویی قرار است روز یکشنبه مقابل باشگاه اعتصاب کنند گفت: هدف ما این است که شفاف سازی کنیم. بنابراین آماده ایم به هر سوالی که مورد ملاقات ما با مسئولان رئال مادرید باشد پاسخ بدهیم. بازی با رئال فصل جدیدی را در فوتبال ایران باز می کند و ما سعی می کنیم این دیدار برگزار خواهد شد.

سیاسی در مورد تامین هزینه های دیدار پرسپولیس و رئال هم گفت: یک اسپانسر وجود دارد که کل بازی را پکیج می کند و ترتیب بازی را می دهد. چون ایران حساسیت ویژه ای دارد مسئولان باشگاه رئال ترجیح دادند به جای اسپانسر با ما مذاکره کنند و ما را مسئول برگزاری بازی بدانند.   در واقع ما کار را به یک اسپانسر سپرده ایم و باید امنیت بازی و بازیکنان رئال را تامین کنیم. نکته قابل توجه اینکه ما از این بازی پول هم می گیریم.

رئیس هیات مدیره در واکنش به این پرسش که شورای امنیت اعلام کرده این بازی باید لغو شود گفت: اگر شورای امنیت چنین تصمیمی گرفته باشد ما تابع قانون هستیم و بازی را برگزار نخواهیم کرد. برگزاری این بازی برای فوتبال ایران خوب خواهد بود اما اگر تصمیم بر این باشد که بازی برگزار نشود ما تابع خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم با آقای جهانشاهی ادامه مذاکرات را پیگیری خواهید کرد گفت: ما با ایشان در هیچ زمینه ای از این به بعد صحبت نخواهیم کرد.

سیاسی با تاکید بر اینکه خوشحال خواهد شد علی کریمی در دیدار با رئال مادرید خداحافظی کند در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: ما تا حالا مبالغی را برای باشگاه هزینه کرده ام. اسپانسر باشگاه هم ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است. اسناد حسابرسی شده این مسائل را نشان می دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شما در کارهای اجرایی باشگاه هم دخالت دارید گفت: تا زمانی که مدیرعامل قطعی انتخاب شود این همکاری در باشگاه وجود دارد اما به محض اینکه این اتفاق رخ داد، مدیرعامل امور باشگاه را در اختیار خواهد گرفت. تا زمانی که سرپرست موقت داریم همه باید کمک کنند تا امور باشگاه انجام شود.

نظر شما