شناسهٔ خبر: 69371 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حيدری به ليگ چين می رود

بازيکن سابق تيم پرسپوليس که تمريناتش را به صورت اختصاصي دنبال مي کند گفت: اگر در نيم فصل از يک تيم خوب ليگ برتري پيشنهاد نداشته باشم به ليگ چين مي روم.

به گزارش نماینده، سپهر حیدری در گفتگو با "ورزش سه" گفت: فعلا تمریناتم را به صورت اختصاصی دنبال می کنم و روزی یک جلسه تمرین میکنم تا بدنم آماده باشد. تا دیروز هم در کیش بودم و آنجا تمرین میکردم و در آنجا به دیدن بچه های پرسپولیس هم رفتم که خیلی دیدار خوبی برای من بود.

وی افزود: من ۲-۳ پیشنهاد از کشورهای شرق آسیا دارم و پیشنهاد یک تیم چینی بسیار جدی و صد در صد است و اگر در نیم فصل از یک تیم لیگ برتری خوب پیشنهاد نداشته باشم به لیگ چین می روم. من به خاطر دانشگاهم که دکتری مکانیک قبول شدم، ترجیح می دهم در تهران باشم و اینجا فوتبالم را ادامه دهم ولی اگر به چین هم رفتم میتوانم آنجا به دانشگاه بروم.

حیدری در مورد علت بیرون ماندنش از فوتبال در این فصل نیز بیان کرد: اول فصل از چند تیم شهرستانی پیشنهاد داشتم ولی به علت اینکه هم دانشگاه داشتم و هم اینکه من در دوران فوتبالم در تیم های ذوب آهن و پرسپولیس بودم دوست دارم فوتبالم را در تیمی بازی کنم که در سطح همین تیم ها باشد و نمیخواهم در هر تیمی بازی کنم.

وی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان و فحاشی تماشاگران به محسن بنگر که با واکنش او در اینوستگرامش انجامید نیز عنوان کرد: من به محسن بنگر حق می دهم و او را درک می کنم چون این اتفاق برای من هم قبلا افتاده بود و بعد از زدن گل قهرمانی پرسپولیس به سپاهان، تماشاگران اصفهانی به من فحاشی کردند. البته تماشاگران اصیل اصفهانی هیچ وقت این کار ها را نمیکنند و بسیار با فرهنگ هستند و فوتبال را میفهمند ولی یه عده تماشاگر نما هستند که متاسفانه زیاد هم هستند که این کارها را می کنند و به بازیکنان فحاشی می کنند. محسن بنگر بازیکن بزرگی است که زحمات زیادی برای فوتبال اصفهان کشیده و درست نیست که اینطور با او رفتار شود. به نظر من با محروم کردن تماشاگران این مشکلات حل نمی شود و باید فرهنگ سازی شود.

حیدری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های سابقش یعنی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: من معتقدم که پرسپولیس با حمید درخشان می تواند موفق باشد و این تیم به آرامش نیاز دارد که درخشان میتواند آن را به پرسپولیس بدهد ضمن اینکه باید چند بازیکن هم در نیم فصل جذب کنند تا نقاط ضعف را پوشش دهند.

نظر شما