شناسهٔ خبر: 69336 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عدم مشارکت وزارت خارجه در حل مشکلات اقتصادی ظریف را به مجلس کشاند

محمدجواد ظریف سوال ملی نماینده مردم کرمان از وزیر امور خارجه درخصوص عدم مشارکت وزارت خارجه در حل مشکلات اقتصادی از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی سوال منطقه ای عیسی زاده نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب از وزیر نیرو درخصوص علت انتقال آب رودخانه های آذربایجان غربی به استان های همجوار و عدم رسیدگی به آب شهرها و روستاهای استان از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

همچنین سوال ملی حسن کامران نماینده مردم اصفهان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دلیل بی توجهی مدیریت شهرک های صنعتی به مناطق محروم و نیز سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان از وزیر امور خارجه درباره عدم فعالیت وزارت خارجه در حل مشکلات اقتصادی با استفاده از جایگاه دیپلماسی نیز در جلسه امروز از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

در جسله امروز همچنین نامه حمید رسایی نماینده مردم تهران از وزیر اقتصاد درباره عملکرد این وزارتخانه در زمینه حمایت از بازار بورس و نیز سوال ملی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره عرضه بیش از اندازه ذخایر استراتژیک از سوی شرکت بازرگانی اعلام وصول شد.

نظر شما