شناسهٔ خبر: 69269 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توضیح خبرگزاری فارس درباره سخنان منتسب به معاون پارلمانی رئیس‌جمهور

مجید انصاری خبرگزاری فارس بخش عمده گفت‌وگوی مذکور به شرح فعالیت‌های دولت و روابط قوه مجریه و مقننه اختصاص داشت و مواردی که آقای کریمی قدوسی به عنوان اظهارات آقای انصاری در مصاحبه با فارس مطرح کرده اند -فارغ از مواضع خبرگزاری درباره این مباحث- اصولاً در جریان این گفتگو مطرح نگردیده و علی القاعده پاسخی دریافت نشده است.

به گزارش نماینده یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در جریان طرح سؤال از وزیر اطلاعات، ‌مطالبی را به عنوان مصاحبه خبرگزاری فارس با حجت‌الاسلام مجید انصاری مطرح کردند که از نظر این خبرگزاری فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.

حجت‌الاسلام انصاری معاون محترم پارلمانی رئیس‌جمهور چندی پیش ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری فارس با خبرنگاران سیاسی این خبرگزاری گفت‌وگویی تفصیلی داشت که متن این گفت‌وگو در حال پیاده شدن و ویرایش است و هنوز نهایی و منتشر نشده است.

بخش عمده گفت‌وگوی مذکور به مباحث عمومی، شرح فعالیت‌های دولت و روابط فیمابین قوه مجریه و مقننه اختصاص داشت و مواردی که آقای کریمی قدوسی به عنوان اظهارات آقای انصاری در مصاحبه با فارس مطرح کرده- فارغ از مواضع خبرگزاری در خصوص این مباحث- اصولاً در جریان این گفتگو از سوی خبرنگاران مطرح نگردیده و علی‌القاعده پاسخی از جانب وی دریافت نشده است. متن کامل این مصاحبه به زودی بر روی خروجی خبرگزاری قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس ضمن تاکید بر مواضع اصولی خود در قبال جریان فتنه، انتظار دارد مسئولان محترم در نقل قول‌های خود از رسانه‌ها به عنصر اعتبار و روایی اخبار دقت نموده و از استناد به اقوال شخصی و غیرمعتبر پرهیز کنند.

نظر شما