شناسهٔ خبر: 68984 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آصفری در گفت و گو با "نماینده":

متاسفانه هیچ خبری از محتوای مذاکرات نیویورک به مجلس داده نشده

آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقی مورد تائید ملت ایران در مذاکرات هسته ای است که منافع نظام و حقوق حقه مردم در آن به طور کامل رعایت شده باشد،در عین حال جلوی انجام فعالیت های هسته ای را نگیرد و تحریم ها را کنار بزند .

محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نماینده در خصوص شعار "هرتوافقی بهتر از هیچ توافقی است" بیان داشت: ما فقط توافقی را قبول می کنیم که در چارچوب عزتمندی و مصلحت نظام باشد و نبایستی این توافقات خارج از قوانین و خط قرمز های ماباشد.

وی ادامه داد: توافقی مورد تائید ملت ایران در موضوع هسته ای است که منافع نظام و حقوق حقه مردم در آن به طور کامل رعایت شده باشد، در عین حال جلوی انجام فعالیت های هسته ای را نگیرد و تحریم ها را کنار بزند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اعلام نتایج مذاکرات اخیر در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: متاسفانه نتایج نه تنها به مردم ، بلکه به نمایندگان آنهادر خانه ملت هم اعلام نشده است.

آصفری تصریح کرد: نمایندگان که بایستی در جریان روند این مذاکرات باشند هیچ اطلاعات جدیدی ندارند. ماانتظار داریم دکتر ظریف به زودی  نتایج مذاکرات را به نمایندگان ملت اعلام کنند.

نظر شما