شناسهٔ خبر: 68699 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

احمد شیرزاد؛

دولت نباید در انتخابات مجلس دهم بی‌طرف باشد/ دولت بی‌طرف یعنی دولت بی‌خاصیت

شیرزاد این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: من موافق بی‌طرفی دولت نیستم، دولت روحانی هم بی‌طرف نیست، اصلاح‌طلبان و بخش‌هایی از اصولگرایان باعث پیروزی روحانی شدند و دولت برای ادامه حیات خود به حمایت آنها نیاز دارد.

به گزارش نماینده، احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست داخلی خبرگزاری آنا، ‌ درباره مسئله بی‌طرفی دولت در انتخابات مجلس  دهم اظهار کرد: وقتی حزبی حاکم می‌شود و رای می‌آورد عده‌ای با آن مخالفند لذا دولت نباید بی‌طرف باشد بلکه باید انتخابات را بی‌طرفانه برگزار کند.

وی ادامه داد: دولت بی‌طرف یعنی دولت بی‌خاصیت. من موافق بی‌طرفی دولت نیستم، دولت روحانی هم بی‌طرف نیست، اصلاح‌طلبان و بخش‌هایی از اصولگرایان باعث پیروزی روحانی شدند و دولت برای ادامه حیات خود به حمایت آنها نیاز دارد.  

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: بی‌طرفی در انتخابات باید رعایت شود، هیئت‌های نظارت و اجرایی نیز باید بی‌طرفانه و قانونمندی خود را نشان دهند تا احزاب و گروه‌ها بتوانند کاندیداهای خود را معرفی کنند.  

شیرزاد در پاسخ به این سوال که دولت چطور می‌تواند این اطمینان را در افکار عمومی ایجاد کند که با وجود حمایت از گروهی، انتخابات را بی‌طرفانه برگزار می‌کند، اضافه کرد: تجربه تاریخی نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و میانه‌روها همواره انتخابات را به درستی برگزار کرده‌اند و هیچگاه شائبه نادرستی در انتخابات از این گروه هیچگاه مطرح نشده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور در انتخابات‌ آیین‌نامه‌های حرفه‌ای دارد که در آن آیین‌نامه‌ها امکان دستکاری وجود ندارد از این رو از سوی دولت امکان دخل و تصرف در انتخابات وجود ندارد.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۲ ۱۱:۳۹هادی 0 1

    بنام خدا باسلام     آقای شیر زاد  در زمان مسئولیت نمایندگی  تاسیسات اتمی ایران را چهار عدد سوله بی خاصیت نامید که ارزش ندارد . برای اثبات این حرف به سخنان ایشان در ان زمان مراجعه شود. که تا چه حد از مسائل کشور بی اطلاع بوده و یا با توجه به تحصیلات غرض داشته است.  متشکر
                                

نظر شما