شناسهٔ خبر: 68694 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اتمام بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم/ جلسه علنی مجلس پایان یافت

باهنر نایب رئیس دوم مجلس گفت: بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم تقریبا تمام شده و تنها یک‌ سری مواد به کمیسیون مربوطه ارجاع شده و ما ماده الحاقی جدیدی نیز نمی‌پذیریم که به آن اضافه شود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که برای ساعاتی ریاست صحن را برعهده داشت پس از پایان قرائت گزارش هدفمندی یارانه‌ها توسط حسین آذین سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در صحن علنی، اظهار داشت: آقای آقامحمدی در جلسه امروز وقت برای نطق ۵ دقیقه‌‌ای داشت که در هیئت‌رئیسه اشتباهی صورت گرفت و لذا از ایشان عذرخواهی می‌کنم و انشاءالله در اسرع وقت به ایشان نوبت می‌دهیم تا نطق کند.

وی با اشاره به اظهارات پیرموذن خطاب به رئیس کمیسیون آموزش، گفت: آقای پیرموذن درباره بررسی بورسیه‌ها نکته‌ای را به آقای زاهدی گفت که این اظهارات به معنای جسارت خاصی نبود و تنها از آقای زاهدی خواست تا این موضوع را بررسی کند.

باهنر خاطرنشان کرد: بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم تقریبا تمام شده و تنها یک‌سری مواد به کمیسیون مربوطه ارجاع شده و ما ماده الحاقی جدیدی نیز نمی‌پذیریم که به آن اضافه شود.

همچنین جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم پارلمان به پایان رسید.

براساس اعلام نایب رئیس مجلس، نشست علنی بعدی وکلای ملت ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه(۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

بهارستان‌نشینان در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم رامورد بررسی قرار دادند و با ارجاع چند بند آن به کمیسیون اقتصادی به نوعی رسیدگی به آن را به پایان رساندند.

در این جلسه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرائت شد و به دلیل تخلفات آشکار صورت گرفته و نادیده گرفتن قوانین و مقررات در اجرای مرحله اول هدفمندی این گزارش به قوه قضائیه ارسال شد.

 

نظر شما