شناسهٔ خبر: 68641 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عیدی خلیفه داعش به مناسبت عید قربان!

" ابو ورد الرقاوی" یکی از فعالان رسانه ای شهر رقه سوریه که یکی از پایگاههای اصلی داعش در آنجاست اعلام کردکه خبرها و اطلاعات حاکی از این است که ابوبکر بغدادی به عناصر داعش در سوریه و عراق وعده داده است به مناسبت عید قربان به آنان عیدی و قربانی بدهد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، فعالان سوری امروز اعلام کردند که گروهک تروریستی داعش به عناصرش وعده داده است که به مناسبت عید قربان به آنها عیدی و قربانی بدهد.

" ابو ورد الرقاوی" یکی از فعالان رسانه ای شهر رقه سوریه که یکی از پایگاههای اصلی داعش در آنجاست اعلام کردکه خبرها و اطلاعات حاکی از این است که ابوبکر بغدادی به عناصر داعش در سوریه و عراق وعده داده است  به مناسبت عید قربان به آنان عیدی و قربانی بدهد.

به گفته وی، عیدی مبلغی است که با آن پدر خانواده میتواند به فرزندان خود عیدی بدهد که حدود ۱۸ هزار لیر سوریه و یا ۱۰۰ دلار برای هریک از اعضای داعش است.

گفتنی است که داعش حدود ۲۰ تا ۳۱ هزار نیرو دارد که قرار است برای قربانی از تاجران گوسفند خریداری کند و آنها را بین نیروهایش تقسیم کند. اما به گفته منابع آگاه حقوق ثابت ماهیانه نیروهای داعش حدود ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار است.

نظر شما