شناسهٔ خبر: 68075 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

انتشار تصاویر همکاری داعش با اسراییل

تصاویر حضور تروریستها در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی فاش شد.

به گزارش نماینده به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، تروریستهای تکفیری در اراضی اشغال شده بدست اسرائیل در بلندیهای جولان حضور دارند. تصاویر ویدئویی که به صورت اختصاصی به دست پرس تی وی افتاده است نشان می دهد بیش از دوازده تروریست نقاب پوش در این منطقه فعالیت دارند.

این افراد در حالی دیده می شوند که سلاح در دست دارند و در کنار خودروهایی قدم می زنند.   رژیم اسرائیل از سالها قبل از تروریستهای تکفیری حمایت می کرده است.

هفته گذشته نیز رسانه های اسرائیل، تصاویری  از یک بیمارستان صحرایی محرمانه اسرائیل را در بلندیهای اشغالی جولان منتشر کردند که گفته می شود بیش از هفتصد ستیزه جو در آنجا درمان شده اند. سال گذشته اسرائیل دست کم سه حمله علیه ارتش سوریه انجام داد. افزون بر این، گفته می شود نیروهای ارتش سوریه، مقادیر انبوهی از تسلیحات و تجهیزات نظامی پیشرفته ساخت اسرائیل را از ستیزه جویان مورد حمایت خارجی به دست آورده اند که  در داخل سوریه فعالیت دارند. روز سه شنبه، سوریه از حمایت اسرائیل از ستیزه جویان تکفیری انتقاد کرد.

داعش تانکها و جنگجویان بیشتری به اطراف کوبانی اعزام کرد

یک فرمانده نظامی کرد اعلام کرد : داعش جنگجویان بیشتری برای مبارزه با نیروهای کرد برای تحت کنترل درآوردن شهر کوبانی سوریه واقع در مرز ترکیه اعزام کرده است.

این فرمانده کرد گفت : داعش در پی حملات هوایی که به رهبری آمریکا علیه مواضع این گروه در دیگر نقاط سوریه انجام شد، شمار جنگجویان خود را نزدیک شهر کوبانی افزایش داد.

اوجالان اوسو، جانشین فرمانده نیروهای کردی که از شهر کوبانی دفاع می کنند گفت : از زمان شروع حملات هوایی ائتلاف ضد داعش جنگجویان و تانک های بیشتری وارد منطقه شده اند.

وی در تماس تلفنی با خبرگزاری رویترز گفت :« از زمان بمباران رقه، تعداد جنگجویان و تانک های داعش افزایش یافته است. »

به گفته این فرمانده کرد، جنگجویان داعش تا هشت کیلومتری جنوب شهر کوبانی(عین العرب) پیشروی کرده اند.

مناطق تحت کنترل داعش در شهر و استان رقه دیروز هدف حملات هوایی قرار گرفت.

منبع: واحد مرکزی خبر

نظر شما